כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שותף בקואליציה לבחדרי: כחלון לא יפרק את הממשלה

על אף האיומים מצידו של שר האוצר לפרק את הממשלה באם לא תעבור רפורמת המס על דירה שלישית ומעלה - חבריו לקואליציה לא נוטים להתרגש

משה כחלון, פלאש90
משה כחלון, פלאש90

למרות איומי שר האוצר משה כחלון - בקואליציה מעריכים כי הממשלה לא תתפרק בעקבות רפורמת המס על דירה שלישית של כחלון. "בסופו של דבר, תתגבש נוסחה שתהיה מוסכמת גם על כחלון וגם על המתנגדים בקואליציה", אומר גורם בקואליציה ל"בחדרי חרדים".

לדבריו - "בכלל לא ברור, מדוע כחלון טיפס גבוה על העץ הזה, הרי מומחים רבים בתחום הנדל"ן מצהריים כי מס על דירה שלישית רק יביא לעליית מחירי הדירות".

כחלון עצמו איים בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה בשבוע שעבר ואמר כי "חלק גדול ממה שאתם מעבירים אני לא אוהב, אם תתחילו להפר התחייבויות גם אני אפר והעסק כולו יתפרק", כך דווח בערוץ 2. ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו הבהיר לכחלון כי הוא תומך ברפורמה, למרות שבראיון שהעניק לפני כשבועיים מארה"ב לערוץ 2 אמר נתניהו בהלצה כי הוא בניגוד עניינים.

כזכור, כחלון עצמו כתב בפייסבוק לפני יותר משבועיים הודעה מתונה יותר, בה הוא ביקש מחברי הקואליציה לתמוך במס על דירה שלישית - "חברי הקואליציה יצטרכו לבחור אם הם תומכים בהחלטה שמסייעת לזוגות הצעירים ולמעמד הביניים או מצטרפים ליאיר לפיד שמגן על האלפיון העליון", כתב כחלון. "המטרה בתוכנית הדירה השלישית היא לפנות דירות ולהגדיל את ההיצע. אנחנו כבר בחרנו, אנחנו בעד זוגות הצעירים", הוסיף שר האוצר.

בסוף השבוע שעבר נחשף ב"בחדרי חרדים" כי בעקבות החשש ממס על דירה שלישית, משכירי דירות רבים הוסיפו בימים האחרונים סעיף בחוזה מול השוכרים, בו הם מציינים כי במידה והם יאלצו לשלם מס על דירתם הרי שהשוכר יאלץ להוסיף על דמי השכירות.
משה כחלון רפורמת מס מצוקת הדיור קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד