י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גואטה ל'בחדרי': "גזענות לא תעבור בשקט"

חוגג את ניצחון מאבקו במינוי יו"ר הדירקטוריון של חדשות 10, מגיב גואטה לראשונה ל'בחדרי': "אין בי שמחה לאיד. היו יפי נפש שגיבו את סדן וכדאי שיעשו חשבון נפש"

גואטה. צילום: מרים אלסטר פלאש90
גואטה. צילום: מרים אלסטר פלאש90

המנצח הגדול של החלטת מועצת הרשות השניה להדיח את יו"ר חדשות 10 רמי סדן הוא ללא ספק ח"כ יגאל גואטה, מי שהוביל את המאבק ואף קיים הפגנות סוערות כאשר סדן נכנס לתפקיד, מתייחס לראשונה להחלטה ואומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא אינו שמח לאיד, אבל מהחלטה זו יראו ויזהרו אישי ציבור נוספים שלא ידברו בגזענות.

"אין בי חלילה שמחה לאיד על ההחלטה, אני מאחל לו הצלחה בחיים. אבל שאף אחד לא יחשוב שגזענות כנגד מיליוני אזרחים מזרחים במדינה תעבור בשקט", אומר גואטה ל"בחדרי חרדים".

"לכן", מוסיף גואטה, "אני ממליץ לכל איש ציבור שידבר בגזענות כנגד המזרחים, שידע שאנחנו לא נשתוק. תנועת ש"ס הוקמה כדי לזקוף את קומתם של בני עדות המזרח. המאבק עם סדן היה ארוך, הוא לא השכיל להבין את החומרה בדבריו הקשים והמשיך להתחכם ולנסות להאחז בקרנות המזבח בדרכים שונות. סדן גם הרשה לעצמו להעדר מרוב ישיבות ועדות הכנסת שעסקו בדבריו הגזעניים. סדן לא היה לבד. הוא קיבל גיבוי מלא מכל מיני 'יפי נפש' בראשם מנכ״ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, שדאגו לומר שאין להם קשר למינוי שלו".

"אז לכם יפי הנפש, חשוב מאוד שאחרי ההחלטה של היום, וברוח ימים אלו, תעשו חשבון נפש על שתיקתכם בכל התקופה הזאת, ובהגנה שלכם על מר סדן - יש לכם בהחלט חלק לא קטן בהסתה הזאת. אני מקווה מאוד שמכאן יראו וילמדו, וזה יהיה אחרון המדברים בגזענות כנגד ציבור בני עדות המזרח".

"אני מודה לחבריי השונים אשר הצטרפו למאבק ונטלו בו חלק פעיל, כדי לבער תופעות פסולות מסוג זה מישראל", מסכם גואטה את התייחסותו הראשונה בנושא ל"בחדרי חרדים".
יגאל גואטה רמי סדן הדחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד