י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ההרוגים: רס"מ יוסף קירמה ולבנה מליחי הי"ד

הותרו לפרסום שמות שני ההרוגים במסע הירי הרצחני שהתרחש בירושלים הבוקר - שוטר ואישה בת 60 • תיעוד מזעזע וקשה לצפיה ממצלמות האבטחה - המחבל יורה למוות ברס"מ יוסף קירמה הי"ד, שנופל מהקטנוע ונרצח בדם קר

זירת הפיגוע. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
זירת הפיגוע. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בפיגוע הירי בירושלים: רס"מ יוסף קירמה הי"ד בן 29 ולבנה מליחי הי"ד בת 60.

בפיגוע הירי שאירע הבוקר (א) בירושלים, נרצח השוטר יוסף קירמה הי"ד ממבשרת ציון, לוחם ביחידת הסיור המשטרתית (יס"מ) במחוז ירושלים, שנורה במהלך חילופי האש עם המחבל תוך שהוא מבצע מרדף רכוב אחריו וחותר למגע בחירוף נפש על מנת לנטרל את המחבל ולמנוע פגיעה נוספת בחפים מפשע.

יוסף ז"ל פונה לבית החולים הדסה הר הצופים כשהוא פצוע באורח אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייו, עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותו.


סרטון שרץ ברשתות הערביות ממצלמת רכב בו נראה הירי לעבר שוטר היס"מ

בדצמבר אשתקד, במהלך סיור בגזרת ירושלים הבחין יוסף הי"ד באדם שהסתובב בצורה חשודה ליד גן ילדים בעיר. יוסף ושותפו לסיור החליטו לבדוק את החשוד ובחיפוש על גופו איתרו סכין. בחקירתו הודה החשוד שתכנן לבצע בפיגוע דקירה. על פועלו הוענק ליוסף הי"ד ציון לשבח ממפקד מחוז ירושלים.

מי שנפגעה ראשונה בפיגוע, בירי בתחנת הרכבת הקלה מול המטה הארצי, היא לבנה מליחי הי"ד בת 60. היא נפגעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים הדסה הר הצופים - שם המשיכו הרופאים להיאבק על חייה, אולם לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

הראל, אחיין של הנרצחת לבנה מליחי הי"ד אמר כי "המשפחה אבלה וכואבת עדיין מנסים לעכל את הבשורה המרה. שולחים תנחומים למשפחת ההרוג והחלמה לפצועים. מבקשים להתפלל להתפלל לעילוי נשמת לבנה בת יונה חממה, נודה אם תתנו למשפחה זמן ומרחב להתפלל בימים נוראים אלו".

הלוויתו של יוסף הי"ד תתקיים הערב (א') בשעה 17:30, בחלקה המשטרתית בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, בהשתתפות בני משפחתו, השר לביטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, מפקדים וחברים - שילוו את יוסף הי"ד בדרכו האחרונה ויחלקו לו כבוד אחרון.

הלווייתה של לבנה מליחי הי"ד שנרצחה היום בפיגוע, תתקיים היום בשעה 19:30, בבית ההלוויות קהילת ירושלים בגבעת שאול.

מועצה אזורית מטה יהודה משתתפת בצערם של אתי קירמה, מזכירת וועד היישוב מוצא עילית ובני המשפחה, על מותו של הבן, רס"מ יוסי קירמה הי"ד שנפל היום בעת מילוי תפקידו בירושלים. יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב הכרמים 37 במבשרת ציון.

צילום: הדס פרוש, פלאש 90








פיגוע ירי ירושלים מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד