י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

גימיק השנה: הלולב של טראמפ נחשף

סוחר לולבים מקורי ממודיעין עילית מצא פטנט לקידום מכירות - בחירת שם אטרקטיבי לזן לולבים, המשתנה מדי שנה לפי האקטואליה

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס

חג הסוכות קרב ובא ועימו גם ההכנות לחג - בניית סוכה ורכישת ארבעת המינים. מתברר כי למרות המכה שספגה הפופולאריות של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, יש מי שמשתמש בשמו דווקא כמותג לקידום מכירות.

י.ב. חרדי ממודיעין עילית המוכר לולבים כבר כמה שנים, הפך בשנים האחרונות את שם זן הלולב לטרנד מבדח ומצחיק. במודעות רחוב ובפירסומים שלו הוא קורא בכל שנה לולב על שם האיש שהיה מדובר בעולם בשנה האחרונה. כך, השנה בחר לקרוא לזן הלולב שהוא מוכר "זן טראמפ", כשמו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ.

בשיחה עם בחדרי חרדים הוא מספר על המיזם שלו ש'משגע את הלקוחות': "לפני כשלוש שנים החלטתי להפוך את חווית הקניה של ארבעת המינים בשוק שלי למהנה יותר, והחלטתי לקרוא כל שנה לזן הלולב על שם האיש שהיה מדובר בשנה האחרונה, דבר שגרם ללקוחות לחוויית קניה עם הומור וכיף".

ומדוע דוקא לולב מתוך ארבעת המינים זוכה לכינוי?

"מכיוון שלולב זהו דבר שמנענעים אותו לכל הכיוונים, בצורה היפראקטיבית בלשון המעטה, ולכן כל שנה אני קורא לזן הלולב על שם האיש שהיה הכי מפורסם והיפראקטיבי בתקשורת ובכלל. לפני שלוש שנים קראתי לזן הלולבים על שם בשאר אל אסד נשיא סוריה, מכיוון שאז החלה מלחמת האזרחים בסוריה, שהייתה מדוברת ומסוקרת בכל העולם.

"לפני כשנתיים קראתי לזן הלולבים על שם דעאש, והשנה על שם דונלד טראמפ. כשקראתי ללולבים על שם ארגון דאעש אמר לי לקוח בהומור ש'לולב בלי ראש פסול'... הגימיק הזה נותן הומור של ושמחת בחגך, זה נותן מעלה לאנשים חיוך על השפתיים, הלקוחות אוהבים את הטרנד הזה".

"השנה טראמפ היה מדובר רבות בתקשורת בכל העולם, וטראמפ הוא ג'ינג'י והיפראקטיבי בנאומים שלו, וזה הכי התאים השנה".

אתה חושב שבעקבות כך שקראת השנה לזן הלולב על שם טראמפ, יביא לך לקוחות רפובליקנים ואמריקנים?

"בהחלט יכול להיות, זה גימיק שיעניין אותם".



לולב טראמפ רפובליקנים ארבעת המינים שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד