כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ארבעה חודשים אחרי החתונה - האלמנה קברה את בעלה שנרצח

אלפים מלווים הערב למנוחות בחלקה המשטרתית בבית העלמין הצבאי בהר הרצל את רס"מ יוסף קירמה הי"ד, לוחם יס"מ שנהרג במסע הירי הרצחני הבוקר בירושלים - ארבעה חודשים אחרי נישואיו • צפו בתיעוד הכואב ממסע ההלוויה

רס"מ יוסף קירמה הי"ד מובא למנוחות
רס"מ יוסף קירמה הי"ד מובא למנוחות

אלפים מלווים למנוחות בחלקה המשטרתית בבית העלמין הצבאי בהר הרצל את רס"מ יוסף קירמה הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי הבוקר (א') בירושלים.

"ידינו תשיג את כל מי שינסה לשים יד על אזרחנו", אמר מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך. "בשמה של משטרת ישראל ואומה אסירת תודה אני מצדיע לך".


צילום: שלמה מור

נוי קירמה, שנישאה למנוח לפני כארבעה חודשים, ספדה ואמרה בבכי, "יוסי שלי, תראה כמה אנשים באו רק בשבילך. הלב שלי. הלב שלי מתנפץ לרסיסים. כמה תכנונים היו לנו, בית וילדים. אהבת אותי יותר ממה שאני אוהבת את עצמי. היית הגב שלי, הכתף שלי. ומה עכשיו? אני מסתכלת על כולם. היית נאהב על כולם, היית מספר אחת של כולם, מספר אחת שלי. אני לא יודעת איך העולם ימשיך להסתובב בלעדיך. אני אוהבת אותך ואתה תהיה בלב שלי עד שאמות. אני מצטערת שלא שמרתי עלייך, נתתי לך היום יד וביקשתי ממך שתשמור עליי".

אביו של יוסי הי"ד ספד ואמר: "יוסי, נשמה שלי, יהלום גדול, מלוטש, כל כך טוב. ילד שמח היית, ילד שאוהב לעזור לזולת, לעשות תרומה בחג. יוסי, אתה גם חבר שלי, אתה יודע את זה. היינו מבלים ביחד, כל יום שישי, חפלות בבית, שותים צוחקים ורוקדים". עוד הוסיף "יש עד היום, ויש מהיום. מהיום זה לא מה שהיה עד היום. בלעדיך זה לא יהיה. לא יהיה. חיים שלי, חיים שלי אתה. תודה".

השר גלעד ארדן ספד "דרך פעולתך מוכיחה שהבנת את מה שנגזר עלינו, לאחוז בחרב לא לנום ולא לישון על משמר ישראל".

יוסף הי"ד, לוחם ביחידת הסיור המשטרתית (יס"מ) במחוז ירושלים, נורה במהלך חילופי האש עם המחבל תוך שהוא מבצע מרדף רכוב אחריו וחותר למגע בחירוף נפש על מנת לנטרל את המחבל ולמנוע פגיעה נוספת בחפים מפשע.

השוטר פונה לבית החולים הדסה הר הצופים הרפואי מוגדר אנוש, שם נלחמו הרופאים על חייו, עד שלבסוף נאלצו לקבוע את מותו. בפיגוע גם נרצחה לבנה מליחי הי"ד, בת 60 תושבת ירושלים.

המחבל בן ה-29 תושב סילוואן, היה אמור היום להתייצב לריצוי תקופת מאסר בעקבות תקיפת שוטרים. בעבר ריצה עונש מאסר של שנה על עבירות הסתה לטרור בפייסבוק.

רס"מ יוסף קירמה הי"ד, בן 29 ממבשרת ציון, הועלה בדרגה לאחר מותו. התגייס למשטרת ישראל לפני כארבע שנים, הותיר אחריו אישה, הורים ושני אחים. בדצמבר אשתקד, במהלך סיור בגזרת ירושלים הבחין יוסף הי"ד באדם שהסתובב בצורה חשודה ליד גן ילדים בעיר. יוסף ושותפו לסיור החליטו לבדוק את החשוד ובחיפוש על גופו איתרו סכין. בחקירתו הודה החשוד שתכנן לבצע בפיגוע דקירה. על פועלו הוענק ליוסף הי"ד ציון לשבח ממפקד מחוז ירושלים.

צילום: הדס פרוש, פלאש 90












צילום: דוברות המשטרה










יוסף קירמה פיגוע ירי אלמנה מפכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד