כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אברכי הרב ויסבורד מחכים למשכורת מפסח

מאות אברכי רשת הכוללים 'יששכר באוהליך', בראשותו של הרב אלחנן ויסבורד, לומדים במשך חודשים ארוכים כשהם לא מקבלים מלגה מהכולל עקב קושי תקציבי. ראש הכולל לאברכים: "להרבות בתפילה ובתחנונים לבורא כל עולמים להמשך קיום הכוללים"

אברכי הרב ויסבורד מחכים למשכורת מפסח
שוקי לרר

מאות אברכי רשת הכוללים 'יששכר באוהליך', בראשותו של הרב אלחנן ויסבורד, לומדים במשך חודשים ארוכים כשהם לא מקבלים מלגה מהכולל עקב קושי תקציבי.

לאברכים, כ-1,900 במספר, נשלח היום (ראשון) מכתב מראש הכולל המפרט את המצב הקשה, זאת לקראת חג הסוכות.

"למעכ"ת אחי ורעי ראשי ואברכי רשת הכוללים שליט"א" כותב הרב ויסבורד לאברכים במכתב שהגיע לידי "בחדרי חרדים". "בהיות שכבר יותר משישה חודשים מתעכבת משכורתם של אלפי בני הכוללים, כשלע"ע המצב הולך ומחמיר ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".



ראש הכולל ביקש את עזרתם של האברכים למצב הקשה: "לכן אבקש ממעכ"ת לפעול למען כולנו ולהרבות בתפילה ובתחנונים לבורא כל עולמים להמשך קיום הכוללים, ובפרט בימים אלו בעת רצון, ולבקש גם מבניכם תלמידי התשב"ר שמקובלת הוא שתפילתם איננה חוזרת ריקם, וכפי שזכינו כבר בכמה פעמים בעת מצבים דומים לצאת ממשבר,כן נקוה שיקויים בנו מן המיצר קראתי קה ענני במרחב קה ממני הכותב בצער ומאחל לכולנו גמר חתימה טובה, אלחנן וייסבורד".

מקורבו של הרב ויסבורד אמר ל'בחדרי חרדים' כי "אם לא יהיה נס - אין משכורות לראשונה לחג. את הדתות הרב ויסבורד מעביר מיד תמיד. הוא נמצא בניו יורק ועושה כל מאמץ אצל נדיבי עם להביא כסף לאברכי הכולל".



הרב ויסבורד יששכר באוהליך כוללים אין כסף קושי תקציבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד