כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בעקבות הפרסום ב'בחדרי': הנהג שתועד נוסע על מדרכה בבני ברק - נחקר

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', הנהג שתועד נוסע ביום שישי האחרון על מדרכה בבני ברק, תוך סיכון ממשי להולכי רגל, עוכב ונחקר במשטרה, שם מסרו ל'בחדרי' כי לאחר שנפתח נגדו תיק פלילי, הוא שוחרר אך רכבו הוחרם

בעקבות הפרסום ב'בחדרי': הנהג שתועד נוסע על מדרכה בבני ברק - נחקר

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', הנהג החשוד כי נסע ביום שישי האחרון על מדרכה בעיר בני ברק, תוך סיכון הולכי הרגל, עוכב ונחקר במשטרה.

כזכור, ביום שישי האחרון תועד נהג רכב פרטי עולה על מדרכה ברחוב חזון איש בבני ברק, תוך סיכון ממשי להולכי הרגל. אזרח שחלף במקום תיעד את העבירה באמצעות הטלפון והעביר את הסרטון לידי 'בחדרי חרדים'.



עם פרסום הסרטון, חוקרי המשטרה החלו לבדוק את זהותו של הנהג שביצע את העבירה. הבוקר (ראשון) איתרו חוקרי אגף התנועה של מרחב דן את הנהג והוא עוכב לחקירה, עם הרכב בו לכאורה בוצעה העבירה. הוא נחקר בתחנת המשטרה בדרך שלמה בתל אביב במשך מספר שעות.

במשטרה מסרו ל'בחדרי חרדים' כי בסיום החקירה שוחרר הנהג, אך נפתח נגדו תיק פלילי ורכבו הוחרם בשלב זה.

במשטרת מרחב דן בראשות המפקד ניצב משנה שי אזולאי, שמים לאחרונה דגש על אכיפת עבירות תנועה במרחב ובעיר בני ברק, ובכללן הזרמת התנועה בערבי חגים ושבתות. בערב ראש השנה התושבים, ובעיקר נוסעי התחבורה הציבורית חשו על בשרם את פעילות המשטרה ופתיחת הצירים הראשיים.
משטרת התנועה החרמת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד