ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מחשש למתכת: אסם השמידה אלפי אריזות מטרנה

חברת "אסם" השמידה אלפי אריזות מטרנה מחשש לחדירת שבבי מתכת למוצרים. בחודשים האחרונים נוצר מחסור ב"מטרנה אקסטרה קר שלב 2" והורים חששו כי ישנו זיהום במוצרים. כעת נראה כי הסיבה האמיתית נחשפה. המוצרים החשודים לא שווקו לציבור

מחשש למתכת: אסם השמידה אלפי אריזות מטרנה

לאחר "סערת הסלמונלה": חברת "אסם" השמידה אלפי אריזות של מטרנה מחשש לחדירת שבבי מתכת למוצרים. כך דווח בכמה כלי תקשורת. על פי הדיווחים, בחודשים האחרונים נוצר מחסור ב"מטרנה אקסטרה קר שלב 2" והורים חששו כי הדבר נובע מזיהום.

החברה טענה אז כי המחסור נגרם בגלל תקלה טכנית בברז בקו הייצור, שאירעה לפני מספר חודשים, אלא שכעת מתברר כי שבבי ברזל נכנסו לאלפי אריזות. יש לציין כי האריזות החשודות לא שווקו לציבור.

עם הפרסום על המחסור נמסר ממשרד הבריאות כי "לפני ארבעה חודשים ארעה תקלה בברז סיבובי, באחת המכונות של פס הייצור במפעל. כתוצאה מכך נעצר הייצור ונוצר עיכוב בתוכנית העבודה שגרם למחסור נקודתי בחלק מהמוצרים בדרכי השיווק. החלק הפגום הוחלף והתקלה תוקנה. למען הסר ספק ומשיקולי זהירות מונעת לא שווקה הסחורה שיוצרה באותה עת".

כאמור, כעת מתברר כי שבבי מתכת חדרו למוצרים, זאת בניגוד להודעת החברה ומשרד הבריאות אז.

כזכור, לפני מספר שבועות התגלה חשד לסלמונלה במוצרי "חומוס צבר", אחד המותגים של "אסם". בחברה טענו בתחילה כי המחסור במוצרי "צבר" נבע מהכנסת מכונה חדשה שהביאה לקצב ייצור איטי. בסופו של דבר התגלה כי המחסור נבע מחשש להימצאותם של חיידקי סלמונלה במוצרים.
אסם מטרנה חומוס צבר משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד