י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ההרוג בתאונה הלילה: אביעד אלמלם • פצועה נוספת הלכה לעולמה

כשעה אחר חצות ליל אירעה תאונת דרכים קשה בין מספר כלי רכב, ואביעד אלמלם - בחור ישיבה צעיר תושב רובע ט' באשדוד נהרג במקום • לאחר שעות ארוכות בהן נלחמו הרופאים על חייה - הלכה לעולמה פצועה נוספת, בת משפחתו של אביעד ז"ל

אביעד אלמלם ז"ל
אביעד אלמלם ז"ל

ההרוג בתאונה הקטלנית בין מספר כלי רכב לאחר חצות הלילה (ב') בכביש ירושלים תל אביב הוא הבחור אביעד אלמלם ז"ל, תושב העיר אשדוד שהיה בדרכו לירושלים עם רכבו והוא בן 19 בלבד.

הבוקר הלכה לעולמה בת משפחתו אלישבע חדאד ע"ה מבני ברק שנפצעה קשה בתאונה, בשנות ה-21 לחייה, לאחר שבמשך כל הלילה נאבקו הרופאים על חייה. יהי זכרה ברוך.

כפי שדווח במהלך הלילה ב'בחדרי חרדים', התאונה התרחשה בסמוך לשעה 00:50, כאשר מספר הולכי רגל שירדו מרכב שנתקע בצד הדרך נפגעו מרכב חולף. צוותי איחוד הצלה ומד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגעים, אך מותו של אביעד ז"ל נקבע במקום.

אביעד ז"ל נולד באשדוד לאביו יבלחט"א ר' מיכאל אלמלם, מהמשפחות החשובות בעיר המתגוררים ברובע ט'. אביעד ז"ל למד בבני ברק בישיבת 'כתר תורה' בבני ברק של הגאון הרב דוד פחימה שם עשה חיל בלימודיו.

בישיבה קטנה למד וקנה את תורתו בישיבת 'נחלת גבריאל' באשדוד שם עשה חיל בלימודיו והיה לבן עלייה ממש.

בני המשפחה פרסמו הלילה הודעה על פטירתו בה כתבו כי - "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בננו, אחינו ונכדינו האהוב הבה"ח אביעד אלמלם ז"ל, אציל הנפש והמידות".

ידיד המשפחה הקרוב אבי אמסלם, חבר מועצת העיר אשדוד מטעם ש"ס, מספר הבוקר ל'בחדרי חרדים' - "כשמביאים דוגמא של בחור בעל חסד מביאים אותו, ואני לא מדבר רק על אהבת התורה ובין אדם לחברו שאצלו זה היה מעל הכל - הוא כל כולו היה בשביל השני.

"רק בערב ראש השנה הוא התקשר ל-150 חברים הקרובים של האבא לומר שנה טובה, והוא ביקש סליחה אולי באחד הביקורים אצל החברים הוא לא התנהג בסדר או פגע במישהו. זה אצילות של בני תורה".

"כך גם היה אמש" מספר אמסלם, "אביעד היה בדרכו לירושלים לעשיית חסד. הוא בסך הכול הקפיץ משפחה לעיר ולא חזר לא עלינו. זה אסון קשה ונוראי. בלתי נתפס. אביעד ז"ל, כל כולו היה נתינה".

אביעד הותיר אחריו אבלים את הוריו שיחיו ועוד תשעה אחים ואחיות.

הלוויתו תתקיים היום (שני) בצהריים בבית העלמין באשדוד שם ייטמן. בני המשפחה יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב אורי בן ברוך 19 אשדוד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אחותה של המנוחה, בת 24, מאושפזת במצב קשה מאוד. היא מונשמת ומורדמת עם פגיעת ראש ופציעת גפיים קשה. העתירו לרפואה עבור אסנת בת ציפורה לרפואה שלמה.

עודכן: 10:11

(צילום: מד"א ואיחוד הצלה)
אביעד אלמלם הלוויה אשדוד תאונה קטלנית אבי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד