כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

גליק בהאשמה חמורה: לא סולח לשופטת, יש דם על ידיה

חבר הכנסת ופעיל הר הבית שיחרר הצהרה חריפה כנגד שופטת בית המשפט, שבחרה לעכב את ביצוע גזר הדין של מחבל שביצע אתמול את הפיגוע האכזרי

יהודה גליק, פלאש90
יהודה גליק, פלאש90

ח"כ יהודה גליק תקף הבוקר (שני) בחריפות את השופטת חגית מאק קלמנוביץ', וטען כי דם הרוגי הפיגוע שאירע אתמול בירושלים על ידיה - זאת בעקבות החלטתה בעת תפקידה כסגנית נשיא בית המשפט השלום בירושלים לאפשר למחבל לעכב את מאסרו, עובדה שהביאה אותו לבצע אתמול את הפיגוע הרצחני.

"ערב יום כיפור תשע"ז אני לא סולח לך", פתח גליק את דבריו, "לעולם לא אשכח את אותו יום רביעי 22/10/14 בו אני עומד בפנייך מתחנן על נפשי. מנסה לטעון בכל כוחי שמדובר בעלילה שאין לה התחלה אמצע וסוף. העדפת להאמין למחבלים (זויה בדרנה, חיר שימה) ולמסייעים המוסלמים (פכרי, ראוף, טובול). הגשתי לך בדיקת פוליגרף האשמת אותי שאני פועל שלא לפי כללי סדרי הדין".

גליק התייחס למקרה שבו החליטה השופטת קלמנוביץ' להרחיקו מהר הבית. "זעקתי בפנייך האם מעניינת אותך האמת או "סדרי הדין"? לעגת לי, העדפת את המחבלים על פניי והחלטת על הרחקתי מהר הבית כי כהגדרתך "יש חשש מסוכנות ממני", קיבלת את הטענה המעוותת והשקרית שלמרות שפעם אחר פעם אני הייתי המותקף בהר הבית ומעולם לא הרמתי אצבע או מילה רעה כלפי איש, העדפת להאמין לאלימים למחבלים למנוולים לשקרנים, הרגשתי שאת מתנקשת בחיי".

גליק ממשיך בתיאור: "בדיוק שבוע לאחר מכן יום רביעי 29/10/14 על בסיס הרוח הגבית שהוא קיבל ממך, ניסה מועתז חג'אזי לירות בי ולרצוח אותי. ניסיון ההתנקשות שלו לא כאב לי כלל, ניסיון ההתנקשות שלך היה כסכין הפולח את הלב , אין צורך לומר שלבסוף הוכח מעל כל ספק שאני זך ונקי כשלג. לתחנוניי לא היטית אוזן אבל לתחנוני אותו מחבל שנעצר כל כך הרבה פעמים על אלימות האזנת. התאכזרת לרחמנים וריחמת על אכזרים".

"כתוצאה מכך שדחית את ריצוי מאסרו של מחבל במשך 4 חודשים, הוא רצח אתמול שני יהודים תמימים ופצע רבים אחרים. ערב יום כיפורים מול ריבונך התוכלי לרחוץ בניקיון כפייך?", סיים גליק.
יהודה גליק מחבל שופטת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד