כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אורן חזן להרצוג: "שוב הלכת לישון צהריים ובישלו לך דייסה?" • צפו

ח"כ אורן חזן קורא ליו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג לבטל את השתתפותו ב"סוכת השלום" שתוקם בכפר סבא בחול המועד סוכות. לדבריו, לצד הרצוג יגיע להתארח בסוכה גם ח"כ איימן עודה: "תגיד לי אתה רציני?, שוב פעם היועצים שלך נרדמו בשמירה?" • צפו

אורן חזן (יונתן זינדל, פלאש 90)
אורן חזן (יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ אורן חזן (ליכוד) קורא ליו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג לבטל את השתתפותו ב"סוכת השלום" שתוקם בכפר סבא בחול המועד סוכות. לדברי חזן, כפי שפורסם, לצד הרצוג יגיע להתארח בסוכה גם יו"ר "הרשימה המשותפת" ח"כ איימן עודה.



בסרטון שהפיץ חזן, הוא פונה אל בוז'י ואומר: "בוז'י תסתכל לי בעיניים, תגיד לי אתה רציני?, שוב פעם היועצים שלך נרדמו בשמירה? או שפשוט אתה נגרר לרעה אחרי ציפורה ליבני מלכת הכיסאות, או שאולי הלכת פשוט לישון צהרים כמו שאתה אוהב ופשוט בישלו לך איזו דייסה. מכל אירועי סוכות אתה רוצה לחלוק סוכה עם איימן עודה? עם האיש שהולך לבקר בכלא רב מרצחים כמו ברגותי? האיש שהוא וחבריו פוגעים בזכרו של שמעון פרס. הם הרי אלו שהחרימו את הלוויית מנהיגך, אותה הלוויה שרצית לנאום ולא נתנו לך, תפוס את עצמך בידיים אם נותר בך מעט גאווה", תקף חזן את יו"ר האופוזיציה.

לסיום תמה חזן, "בשלב הבא תלך לבקר בסוכת אבלים של החמאס? או שאולי תעלה על משט נשים בעזה". חזן עצמו הודיע כי בכוונתו לקיים במקום האירוע בסוכות, הפגנת מחאה.

הרצוג אמר בתגובה לדברים: "מצער שחבר הכנסת אורן חזן לא בקיא בפרטים ומרבה שקרים ערב יום הכיפורים. אשתתף במצעד של "נשים עושות שלום" בכפר סבא לפני סוכות, לאחריו בסוכה יתקיים פאנל של אישי ציבור אחרים.

"חבר הכנסת מזדרז לתפוס כותרות, לא מבחין בין ארגונים ופוסל אישים ותנועות. זאת באותו יום בו חברו למפלגה מסית בגסות ובחוצפה כנגד השופטת מאק קלמנוביץ".
אורן חזן יצחק בוז'י הרצוג איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד