כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

7 שנים אחרי: התמונות האחרונות של הרבי מלעלוב זצ"ל

שבע שנים לאחר הסתלקותו ביום הקדוש, "בחדרי חרדים" חוזר אל התמונות האחרונות של האדמו"ר מלעלוב זצ"ל שצולמו כשחילק את עוגות הדבש - 'לעקאח' - לעמך בית ישראל שהגיעו להתברך ב'גמר חתימה טובה'

7 שנים אחרי: התמונות האחרונות של הרבי מלעלוב זצ"ל
שוקי לרר

למגינת לב כלל ישראל, האדמו"ר מלעלוב זצ"ל עלה בסערה השמימה בליל היום הקדוש לפני שבע שנים, מיד לאחר תפילת 'כל נדרי'.

בערב יום כיפור ישב האדמו"ר במשך שעות בבית מדרשו הגדול בשכונת שיכון ה' בבני ברק וחילק את עוגות הדבש - 'לעקאח' - לעמך בית ישראל שהגיעו להתברך ב'גמר חתימה טובה' ולקבל מידיו של הרבי הקדוש פרוסת עוגה.

פטירתו של הרבי זצ"ל הכתה בהלם את עולם החסידות בכלל ואת חסידות לעלוב בפרט, בהיות האדמו"ר זצ"ל פועל ישועות גדול שאלפים שיחרו לפתחו לקבלת עצה וברכה.

מי שתיעד את הרבי זצ"ל בפעם האחרונה הוא הצלם החרדי שוקי לרר, שבמלאת שבע שנים לפטירת הרבי פתח את ארכיונו ומגיש ב'בחדרי חרדים' שוב את התמונות האחרונות מחלוקת ה'לעקאח' של הרבי ומאור פניו בפעם האחרונה.

פועלו הרב של הרבי מלעלוב זיע"א נודע בעניין האיסור החמור שלא לדבר כלל מתחילת התפילה ועד סופה, כמובא בספרי ההלכה ובזוהר. הרבי מסר עצמו להפיץ ולהחדיר ענין זה בכל בתי הכנסת ברחבי תבל באמצעות שלטים אשר חילק בהסתר ובהצנע מבלי שאיש ידע על כך, והתבטא מספר פעמים כי מי שיקבל על עצמו שלא לדבר בתפילה מובטח שתתקבל תפילתו. ואכן, רבים זוכים לראות ישועות בזכות קבלה זו.



















































































































































הרבי מלעלוב חלוקת עוגות דבש חלוקת לעקאח ערב יום כיפור פטירה פתאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד