כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

תיעוד: אלפים זעקו 'ה' הוא האלוקים' באשדוד

כ-8 אלף בני אדם השתתפו הלילה, ערב יום כיפור, במעמד הסליחות האחרונות ב'אמפי פארק אשדוד', בהשתתפות הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר • צפו בתיעוד

תיעוד: אלפים זעקו 'ה' הוא האלוקים' באשדוד

שמונה אלף איש השתתפו הלילה ערב יום כיפור בסליחות האחרונות ב'אמפי פארק אשדוד' המעמד נערך כמידי שנה ע"י המרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" בהשתתפות הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

עשרות אנשי משטרה ובטחון הצטרפו אף הם במהלך הסליחות אשר לא נותר עין שלא דמעה לנוכח ההתרגשות כאשר הניחו את ידיהם על ראשם וקראו בקול ה' מלך ואדון הסליחות.



המשא המרכזי במעמד המרגש היה של הגאון רבי שלמה עמאר רבה של ירושלים שהרחיב בדבריו על גודל מעלת וקדושת יום הכיפורים וההכנה הראויה לו ועורר את הקהל שיזכירו בעיקר בתפילה על הגאולה שתבוא במהרה. הרב עמאר קרא לאחדות ולשלום בעם ובערב הקדוש הזה לקראת יום הכיפורים נתרכז כולנו בתפילה אחת בלב אחד כאיש אחד ולבקש את ביאת המשיח שיתגלה במהרה בימינו.

"לא נסתפק בדברים קטנים בבקשות קטנים אלא נבקש את העיקר את ביאת המשיח כולנו מאמינים, כולנו מצפים, כולנו מחכים ליום הגדול הזה, ואין לנו על מי להישען, רק על אבינו שבשמים ואליו אנו נושאים את העיניים".





















































































אמפי פארק אשדוד סליחות אחרונות שמע ישראל הרב עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד