י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתח שיא לקראת גזר הדין במשפט המיליארדים

מתח שיא לקראת גזר הדין במשפטם של כל אזרחי העולם, בו יחרץ דינם לחיים ולמוות. ל"בחדרי חרדים" נודע כי בפרקליטות מתכוונים להציע עסקת טיעון לפיה במידה והנאשמים יודו בעבירות המיוחסות להם ויתחרטו עליהן, העונש יופחת • כל הפרטים

אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

מתח שיא נרשם בשעות אלו (ערב יום כיפור) לקראת גזר הדין שיינתן במשפטם של מיליארדי אזרחי העולם. השופט צפוי להכריע מי לחיים ומי למוות, מי יעני ומי יעשר.

בשבועות האחרונים ניסו הנאשמים להשפיע על תוצאות המשפט, בין היתר גם במתן כספי צדקה לגורמים שונים, אך טרם ברור האם המאמצים צלחו וגזר הדין אכן יוטה לטובה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בפרקליטות מציעים עסקת טיעון לפיה, במידה והנאשמים יודו בעבירות המיוחסות להם, יביעו חרטה ויתחייבו שלא לשוב ולבצע אותן, העונש יומתק או יופחת.

עם זאת, בפרקליטות הציבו 'דד-ליין' של 25 שעות להצעה, החל משקיעת החמה היום עד לצאת הצום. בכירים בפרקליטות מסרו ל"בחדרי חרדים", כי רק בטווח הזמן המדובר יוכלו הנאשמים לחתום על עסקת הטיעון המוצעת.

נאשמים רבים ששוחחו עם "בחדרי חרדים" אמרו כי בכוונתם לעשות ככל שאפשר בכדי לחתום על עסקת הטיעון. לדבריהם, בכוונתם להודות ביממה הקרובה בעבירות ולבקש את רחמי השופט, זאת מאחר והאישומים המדוברים חמורים ביותר. בנוסף, חומר הראיות הנמצא בידי הפרקליטות מבוסס דיו ועל כן לא נותרה ברירה אלא לחתום על עסקת הטיעון.

כאמור, גזר הדין הסופי יינתן רק מחר בשעות הערב, כאשר עד אז יצטרכו הנאשמים להמתין במתח לתוצאות המשפט, ובמקביל להרבות בתחנונים, לקבל על עצמם קבלות טובות, ולהתחייב לא לשוב ולחטוא עוד.

גמר חתימה טובה.
עסקת טיעון וידוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד