י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טראמפ יוצא למלחמה נגד מפלגתו

טראמפ הכריז מלחמה על בכירי המפלגה הרפובליקנית: "הדמוקרטים הוכיחו שהם הרבה יותר נאמנים זה לזה מהרפובליקנים"

דונלד טראמפ. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ. צילום: רויטרס

המועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ יצא למלחמה גלויה במפלגתו שלו – המפלגה הרפובליקנית, זאת לאחר שבכירים במפלגה הודיעו בימים האחרונים כי הם מסירים את התמיכה בו, בעקבות רצף הקלטות מביכות בהם טראמפ מדבר נגד נשים.

הראשון שחטף מטראמפ היה פול דייוויס ראיין המכהן כיושב ראש בית הנבחרים של ארה"ב, לאחר שהודיע כי הוא אינו יכול יותר להגן על טראמפ, "המנהיג החלש מאוד והלא יעיל שלנו, פול ראיין, ניהל שיחת ועידה גרועה מאוד בה כל חבריו השתוללו מחוסר הנאמנות שלו", צייץ המועמד הרפובליקני לנשיאות.

קודם לכן התייחס טראמפ להודעתו של ראיין שלא יגן עליו יותר: "למרות הזכייה בעימות השני, כך על פי כל הסקרים, קשה להצליח כשפול ראיין ואחרים מעניקים אפס תמיכה".

גם הסנאטור והמועמד הרפובליקני לשעבר לנשיאות ג'ון מקיין חטף מנה: "הסנאטור בעל הפה המלוכלך ג'ון מקיין התחנן לתמיכתי בבחירות המקדימות שלו (נתתי לו, הוא ניצח), ואז זנח אותי לאחר ההערות!", צייץ טראמפ על מקיין.

קודם לכן כתב טראמפ על המפלגה הרפובליקנית: "כמה נחמד שהוסרו ממני השלשלאות ועכשיו אני יכול להילחם עבור אמריקה בדרך בה אני רוצה להוציא הרמאות כדי להביס את ברני סנדרס בפריימריז, הדמוקרטים הוכיחו שהם הרבה יותר נאמנים זה לזה מהרפובליקנים", תקף טראמפ, לדבריו, "רפובליקנים חסרי נאמנות קשים הרבה יותר מהילרי המושחתת. הם תוקפים אותך מכל הכיוונים. הם לא יודעים איך לנצח - אני אלמד אותם!".

כזכור, תיעוד מדברים שאמר טראמפ בעבר – גרמו לסערה רבתית ורבים הודיעו כי יחדלו מלתמוך בו. לאחר מכן נערך העימות השני בינו לבין המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, ולמרות שהסקרים העניקו ניצחון לקלינטון – הפרשנים האמריקנים טענו כי טראמפ איזן במעט את הנזק שנגרם לו בעקבות חשיפת התיעוד הישן.
טראמם רפובליקנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד