י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השר אזולאי התגייס והמצבה המבזה סולקה

קבלן מצבות חרט באטימות לב, דרישת תשלום ממשפחת מת - על מצבתו • שר הדתות הורה להסיר את המצבה • הסיפור שחרך את הרשת

השר אזולאי התגייס והמצבה המבזה סולקה

 

שר הדתות התגייס הבוקר (שישי), כדי להסיר מצבה המבזה את המת ודורשת תשלום ממשפחתו.

הסיפור החל כאשר התברר שבעלי מפעל מצבות לקברים חרטו על קבר אישה בבית העלמין לוד, "לידיעת המשפחה הכסף לא שולם עבור המצבה".

מי שגילה זאת היה איציק אוזנה, מנכ"ל ACE-אוטו דיפו, ששהה בבית העלמין לוד אמש, לאחר שהשתתף בהלווייה אחרת. הוא לא האמין למראה עיניו, למראה מצבה עליה חרטו בעלי מפעל מצבות דרישת תשלום ממהמשפחה.

איציק צילם את המצבה ופרסם אותה בדף הפייסבוק שלו: "שלום למועצה הדתית לוד", כתב, "היום השתתפתי בלווית אמו של חבר לעבודה בבית העלמין בלוד. בדרך החוצה ניצבת המצבה הזו.

"אין גבול?? מדוע אתם מאפשרים לקבלן כזה או אחר לתת ביטוי באופן כזה לתסכולו? בשביל זה יש בתי משפט, מדוע אתם מאפשרים הענשת המת? אני נוטה להאמין שהתשלום בגין המצבה לא בוצע עקב קושי כלכלי של המשפחה.קורה. בואו נעשה כזה דבר: אתם תדאגו שהכיתוב המקומם הזה יוסר ואני אסדיר את התשלום הנדרש למצבה".

"הפוסט של אוזנה הפך לויראלי, וגרף עשרות שיתופים בפייסבוק עם מאות תגובות נעזמות מצד הגולשים, נגד אטימות של בעלי מפעל המצבות.

הבוקר, דובר המשרד לשרותי דת דניאל בר פרסם הודעה לתקשורת בנושא והבהיר כי: "הכיתוב על המצבה נעשה ע״י קבלן המצבות ובאחריותו. אין קשר בין חברת הקדישא/המועצה הדתית לכיתוב".

למרות זאת לאחר מספר שעות, שר הדתות דוד אזולאי נתן הוראה לאתר את המצבה ולהסיר את הכיתוב עוד היום.

 

המצבה המתוקנת


בית קברות מצבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד