כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

או"ם שמום - השיטה היחידה היא לגחך

עו"ד יצחק שיינפלד משוכנע שהדרך הנכונה להתייחס להחלטה הנלעגת של אונסקו היא באמצעות לגלוג

או"ם שמום - השיטה היחידה היא לגחך

עוד דיוטא תחתונה אליה נפל הארגון הבין מדינתי למדע, חינוך ותרבות, שהינו חלק ממכלול מוסדות האומות המאוחדות, ארגון ״אונסקו״. להטיל ספק בקשר של העם היהודי לירושלים, מקום המקדש ושריד בית מקדשנו ״הכותל המערבי״, משול להטלת ספק מחודש, מי סובב מה - השמש את כדור הארץ או הפוך? כדור הארץ מישורי, או כדור? בדיחה. גם תנ"ך כבר לא יודעים! נכון שפוליטיקה היא ״אמנות האי-אפשר״ אבל לשנות ולשכתב את ההיסטוריה?

ב״הפוך על הפוך״ ישראל פנתה למוסדות הוותיקן לעזרה! המלחמה אינה רק בישראל, יהודים ויהדות. זהו קרב תרבויות גלובלי, חוצה יבשות, המאיים בכוח הזרוע, האלימות והרוב המוסלמי האוטומטי באו״ם, על הפלורליזם העולמי, על העולם התרבותי, על הקדמה, מעמד האשה, החופש לחלום ולהאמין. האיסלאם הרדיקאלי רוצה להשליט עצמו פיזית על העולם כולו ולשבור את ההגמוניה של חופש תרבותי, קידמה, פיתוח ופלורליזם. ״חוקי השריעה״ במקום החקיקה הקיימת פשוט ולעניין.

המאבק העולמי גדול מכוחותיה של ישראל הזעירה. אנו פה, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון בחוד השפיץ של מלחמת התרבויות במאה ה21, אך לא מסוגלים להוביל אותה. גדול עלינו. העולם המערבי מתחיל להתעורר, מאוחר, עייף, קצת נואש. אך בלית ברירה.

העובדה שמספר ״ידידות״ שלנו תמכו בהצעה, או ״נמנעו״ בהצבעה האווילית באונסקו, מלמדת על השקר והסיאוב הפוליטי של עולם ה״תן וקח״! תן נפט, כסף, טובות הנאה ועשה ב״אצבע״ שלי כטוב בעיניך, גם באם אהפוך לבדיחה. באו״ם קונים אצבעות בטובות הנאה. זה לא חדש. האבסורד רק מתעצם ומדרדר את המוסד לתהומות שמייסדיו לא חלמו על מעמקיהם. עדיין זה צורב ופוגע.

צרפת, הסמי-מוסלמית, ״כבושה״ ע״י כוחות האופל, אך לא מפסיקה להתחנף אליהם. התוצאה הישירה, מרבית התקפות הטרור המוסלמי הרצחני על אדמתה. לא רק נגד יהודים. ההתקפה על מערכת המגזין הצרפתי ״שרלי הבדו״ נכנסה לפנתיאון של דיכוי עתונות חופשית בכוח הזרוע ואלימות רצחנית. בארמון האליזה בפאריז, לא למדו לקח. מגיע להם.

מה נותר לנו לעשות? עם האצבע הבודדה שלנו ועוד אצבעות ספורות, שש סה״כ! נגד רוב אוטומטי של כ20 מדינות מוסלמיות-ערביות?

לגחך! להפוך את ארגון ״אונסקו״ לבדיחה, לעג וקלס. בדיוק כמות שהוא ועוד יותר. הצחוק והלעג הינו מפלט החלש. באם איננו יכולים לו... בואו נצחק עליו. מטבע הלשון של בן גוריון ״או״ם-שמום״ גיחך את המוסד, לדורות.

הצגת ארגון ״אונסקו״ ובכיריו כבדיחה-עצובה, עלולה לעזור לפגוע בתקציביו המיותרים שרובם המכריע ממקורות מערביים. באם זה לא יעזור!! לפחות נצחק.
אונסקו החלטה אום כותל ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד