כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טראמפ: "קלינטון לקחה סמים בעימות האחרון"

האשמה חמורה של המועמד לנשיאות נגד יריבתו, אליה הוסיף גם אמירה כי היא "המועמדת המושחתת ביותר אי פעם לנשיאות"

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס

23 ימים נותרו עד לקיומן של הבחירות לנשיאות ארה"ב, והמתח והמאבקים עולים דרגה: אתמול (שבת) תקף המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, את יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון וטען שהיא משתמשת בסמים ובתמריצים לפני העימותים אתו.

"אני חושב שצריכים לעשות לנו בדיקת סמים לפני העימות, ממש כמו שעושים לספורטאים לפני שהם עולים למגרש, אני מוכן לעבור בדיקה כזו, אני לא יודע מה נסגר איתה", אמר טראמפ וטען כי הוא מאמין שקלינטון השתמשה בסמים או בתמריצים לפני העימות האחרון. "בתחילת הערב היא היתה מלאת מרץ, ובסוף הערב היא נראתה כ"כ מותשת שהיא בקושי הצליחה להגיע למכוניתה".

בהמשך חזר טראמפ על טענתו שקלינטון צריכה להיות עכשיו בכלא, "היא הפוליטיקאית המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן", אמר והצהיר כי מיד כשיתמנה לנשיא הוא ימנה ועדת חקירה מיוחדת שתחקור את מעשיה של קלינטון.

בינתיים, צפות ועולות תלונות נוספות של נשים נגד טראמפ בטענות על פגיעה בהן, אך טראמפ מאיים לתבוע את כלי התקשורת על הוצאת דיבה ובעיקר מאשים את כולם חוץ מאשר את עצמו, "אני קורבן של אחד ממסעות ההכפשה הגדולים בהיסטוריה. בממסד הפוליטי מנסים לעצור אותנו בגלל שהם יודעים שאנחנו מהווים איום לשליטה המוחלטת והמושחתת שלהם", טען בעצרת בחירות בעיר באנגור שבמדינת מיין. טראמפ גם חזר וטען כי משרד המשפטים וה-FBI שיתפו פעולה כדי לפטור את הילארי קלינטון מאשמה פלילית בפרשיית המיילים.

במטה הבחירות של הילארי קלינטון אמרו הערב בתגובה לדברים: "האם טראמפ רץ לנשיאות או לתוכנית טלוויזיה של הימין הקיצוני?" גם במפלגה הרפובליקנית נשמעו הלילה קולות נגד הרטוריקה של טראמפ באשר להאשמות נגד קלינטון בפרשת המיילים. "זה יוצא נגד מערכת הצדק האמריקנית, וזה דבר שמועמד לנשיאות לא צריך לעשות", אמרו סנאטורים במפלגה.

בינתיים, ממשיך "ויקיליקס" לחשוף את המיילים של קלינטון ועוזריה. באחד מהם התגלתה מתנת מיליון הדולר של קטאר ל"קרן קלינטון".

וכיצד מגיבים הסקרים? רשת פוקס פרסמה בסוף השבוע סקר לפיו מובילה קלינטון בשבע אחוז. ביום רביעי צפוי להתקיים העימות הבא בין טראמפ וקלינטון, ובינתיים יותר ויותר בכירים במפלגה הרפובליקנית תוקפים את טראמפ ומעבירים ביקורת על התנהלותו.
דונלד טראמפ הילרי קלינטון בחירות נשיאות שחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד