כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אבל בטאלנא: אביו של האדמו"ר הלך לעולמו

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר בחג ראשון של סוכות הרה"ח רבי ישראל צבי וינברג ז"ל, חתנו של האדמו"ר רבי יוחנן מטאלנא זצ"ל ואביו של האדמו"ר מטלאנא מירושלים, והוא בן 88

הרבי מטאלנא עם אביו ז"ל משמאל (ארכיון בחדרי חרדים)
הרבי מטאלנא עם אביו ז"ל משמאל (ארכיון בחדרי חרדים)

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר בחג ראשון של סוכות הרה"ח רבי ישראל צבי וינברג ז"ל חתנו של האדמו"ר רבי יוחנן מטאלנא זצ"ל ואביו של האדמו"ר מטלאנא מירושלים כשהוא בן 88 בפטירתו.

הרה"ח רבי ישראל צבי וינברג ז"ל, עלה עם רעייתו, מרת גיטל מירל בריינדל לאה וינברג ע"ה, לישראל ממונטריאול והתגוררו בירושלים. עלייתם ארצה היתה קדימון לעליית האדמו"ר רבי יוחנן זצ"ל לישראל.

במשך כל השנים התגוררו סמוך לאדמו"ר מטאלנא זצ"ל בשכונת בית וגן וסייעו בידו להקים מחדש את חצר הקודש טאלנא ולהמשיך את המורשת מדור דור.

המנוח ז"ל חינך כל חייו את ילדיו לתורה ויראת שמים צרופה והיה ידוע במעשי החסד הכבירים. לפני מספר שנים שיכל את בתו, הגברת לוי ע"ה, שהתגוררה במושב אפרת בגוש עציון.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך: חתנו הגדול הרה"צ רבי אפרים מלכיאל - אביו של האדמו"ר מטאלנא אשדוד, בניו: הגאון הצדיק רבי יצחק מנחם וינברג - האדמו"ר מטאלנא מירושלים, רבי לייבל וינברג, רבי מוט'ל וינברג, רבי שלמה זלמינה וינברג מחבר הספר 'נצח שבנצח',

הלוויתו תצא הערב (מוצאי ראשון של סוכות) בשעה 22:30 מבית המדרש טאלנא ברחוב רבינו גרשום פינת רחוב אביתר הכהן בירושלים להר המנוחות שם ייטמן לצד רעייתו ע"ה שנפטרה בשנת תשע"ד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
טאלנא הלוויה ירושלים רבי ישראל וינברג חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד