י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בדרך לצפון, גפני נזכר בסיפור פיקנטי

בדרכו למפגש 'דגל' בסוכת מיכי אלפר בחיפה, עצר יו"ר ועדת הכספים אצל ראש מועצת רכסים ונזכר בסיפור מעניין

בדרך לצפון, גפני נזכר בסיפור פיקנטי

בכירי 'דגל התורה' לא מפספסים שום הזדמנות להצפין לחיפה ולתמוך בנציג המוניציפאלי של התנועה בעיר, מיכי אלפר, הנתון במאבק עם ראש העיר יונה יהב.

היום בצהרים (ג') יגיעו לסוכתו של אלפר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ח"כ אורי מקלב, ח"כ יעקב אשר, ראשי הערים, סגנים, חברי מועצה ועסקנים.

בדרך עצרו הח"כים ברכסים, שם ביקרו בסוכתו של ראש העיר יצחק רייך. גפני נטל את המיקרופון וניצל את הבמה לפרוס את משנתו בכל הקשור ליחסי הח"כים החרדים במשכן הכנסת מול המפלגות החילוניות.

"יש מצבים כמובן שכולם מקבלים את התורה", פתח גפני, "אבל יש לפעמים שלא צריך להיות ביחד, אני נמצא בכנסת, אורי מקלב נמצא בכנסת, יש פעמים רבות שאנחנו רוצים להיות אנשים נחמדים ואנחנו אומרים - נעשה דברים שכולם ישמחו וימחאו לנו כפיים, אבל יש דברים שאנחנו לא יכולים ואסור בהם לשתוק, בהם צריך להגיד - אתם זה אתם ואנחנו זה אנחנו ואנחנו לא יחד, אנחנו באותה כנסת, אנחנו בעם ישראל, אנחנו נמצאים ביחד אבל אנחנו לא ביחד".

גפני ממשיך: "אבל יש לפעמים שזה לא כך. אנחנו באים ואומרים, נכון, יש בינינו חילוקי דעות אבל צריך להתאחד יחד ולעבוד את הקדוש ברוך הוא יחד, אנחנו עם כזה - בניגוד לכל אומות העולם".

גפני סיפר: "הייתה לי הרצאה ברמת אביב ג' לחילונים. אמרתי להם שאנחנו עם מאוד שונה מעמים אחרים. כאשר אנחנו שומעים שהייתה איזו פעולת טרור באיזשהו מקום בעולם - אפילו במדינה שאנחנו בכלל לא מכירים, ושמענו שהיה שם איזה יהודי או ישראלי שנפגע שם - אצל כל אחד מאיתנו תחסר פעימה בלב, אנחנו לא מכירים את המדינה ובקושי שמענו את השם שלה וגם אנחנו לא מכירים את היהודי - אבל אנחנו מדווחים שהשגרירות אומרת שכן נפגעו או לא נפגעו. אין את זה באומות אחרות, אנחנו עם שערב אחד לשני".
גפני ערבות יצחק רייך מיכי אלפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד