כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תיעוד וידאו: עשה פרסה - ונהרג מאוטובוס

תיעוד מצמרר: רכב פרטי ביצע במפתיע פניית פרסה - ואוטובוס התנגש בו בעוצמה והרג את הנהג

צילום: מדברים תקשורת
צילום: מדברים תקשורת

גבר כבן 60 נהרג ומספר בני אדם נפצעו בינוני וקל בתאונה קטלנית שאירעה בכביש 55 סמוך לאלפי מנשה היום בשעות הצהריים (ג).

נהג הרכב הפרטי, כבן 60, נהרג. בנוסף, נוסעת ברכב הפרטי נפצעה בינוני עד קשה, באוטובוס עצמו טופלו שלושה פצועים קל על ידי צוותי מד"א ואיחוד הצלה ופונו לבית החולים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרכב הפרטי ביצע פניית פרסה והאוטובוס התנגש חזית בצד הרכב, כפי שניתן לראות במצלמת האבטחה. בוחני אגף התנועה חוקרים את נסיבות התאונה.



כונן מד"א על אופנוע, חובש בכיר משה רן שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו ראינו רכב פרטי שהתנגש באוטבוס. בתוך הרכב נלכדו 2 נוסעים, מהם: הנהג גבר כבן 60 שהיה ללא דופק וללא נשימה ולאחר חילוץ ממושך נאלצנו לקבוע את מותו במקום. בכיסא ליד הנהג נלכדה אישה כבת 60 שסבלה מפגיעות בחזה ובראש ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותה לבי"ח מאיר כשמצבה קל עד בינוני. כמו כן טיפלנו גם בנוסעי האוטובוס שסבלו מפציעות קלות בלבד."

אלון קורמן, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. נהג הרכב היה לכוד ברכבו ללא הכרה וללא דופק ונשימה. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו. כמו כן יחד עם פרמדיקית וחובשים נוספים של איחוד הצלה סניף 'שומרון' הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצועה נוספת באורח בינוני ששהתה ברכב הפרטי".
אוטובוס הרוג פרסה התנגשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד