כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הפצועה מרגשת: איבדתי רגל אבל קיבלתי חיים

אוסנת חדד, שאיבדה את אחותה ובן דודה בתאונה הקטלנית לפני שבוע וחצי, העלתה סטטוס מרגש לדף הפייסבוק שלה

זירת התאונה הקטלנית
זירת התאונה הקטלנית

 

בתחילת שבוע שעבר, יממה לפני יום כיפור, אירעה תאונת דרכים קטלנית בכביש ירושלים תל אביב, בה נהרגו בחור הישיבה אביעד אלמלם ז"ל ואחייניתו, הבחורה אלישבע חדד ע"ה, שהיו בדרכם למעמד סליחות בכותל המערבי. בתאונה נפצעו עוד שלושה מנוסעי הרכב, בהם אוסנת חדד - אחותה של אלישבע ע"ה, כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

בשעות הצהריים (ג) פרסמה אוסנת פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה, בו כתבה כך: "רציתי להגיד תודה. דבר ראשון אני רוצה להגיד תודה לבורא עולם על החיים שקיבלתי במתנה בניסי ניסים. שנית, תודה לכל אחד ואחת מכם על התפילות, על האיחולים ועל הקבלות שקיבלתן לרפואתי - אין לי מילים לתאר את ההערכה ואת ההתרגשות שלי! כל הניסים שחוויתי בימים האחרונים, כולל דברים שמעל לדרך הטבע! אתן שותפות מלאות!!!"

אוסנת ממשיכה וכותבת: "איבדתי אחות ובן דודה שיקרים לי כל כך. מי שמכיר אותם יודע שהם היו מלאכים טהורים, נשמות שהלכו כפרה על הדור כולו. אין ספק שזו הייתה גזרה משמיים וגם אין לי ספק שטוב להם שם למעלה. רק אנחנו נשארנו כאן עם הכאב העצום והגעגוע הצורב שמזכיר לנו בכל רגע את מהות התפקיד שלנו כאן.

"אמנם איבדתי רגל אבל זה מתגמד ליד אובדן הנשמות הטהורות. תמשיכו להתפלל בעדי, הדרך לשיקום מלא עוד ארוכה וה' יחזיר לכם כגמולכם הטוב כמו שרק הוא יודע. השם נתן השם לקח, יהי שם השם מבורך".

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואת אוסנת חדד, שמה לתפילה: אסנת בת ציפורה.

כפי שדווח בבחדרי חרדים ביום שישי האחרון, מעצרו של אנטון פרוס, החשוד בהריגתם של אביעד אלמלם ז"ל מאשדוד ובת דודתו אלישבע חדד ע"ה מבני ברק ופציעתם של שלושה נוספים, תוך נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול - הוארך בשבוע נוסף.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בתאונה חזית אחור בין שני כלי רכב, כאשר הרכב שנפגע מאחור - נזרק לשוליים השמאליים. בשוליים, עמד רכב נוסף שלא היה קשור לתאונה, והנוסעים של הרכב (אביעד, אלישבע, אסנת) עמדו מחוץ לרכב ונפגעו.

הרוגים חדד פצועה נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד