י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קידוש ה': חרדי עזר לערבי והפך ללהיט רשת

אברך חרדי, המשתייך ככל הנראה לחסידות חב"ד, הצליח להפוך לסנסציית רשת ולגרום לקידוש השם גדול לאחר שסייע לערבי עיוור למרות מחאתו של נער יהודי • הסיפור המלא

אילוסטרציה (Serge Attal / Flash 90)
אילוסטרציה (Serge Attal / Flash 90)

 

מעשה מרגש שגרם לקידוש השם גדול התרחש היום (שלישי) בצומת פת בירושלים, כאשר אברך חרדי, המשתייך ככל הנראה לחסידות חב"ד, ניגש לסייע לאדם עיוור לחצות את הכביש. אלא שאז ילד שרכב על אופניו וחלף במקום זעק לעבר האברך: "הוא ערבי". "הוא בנאדם" השיב האברך וסייע לערבי.

הסיפור, הפעוט לכאורה כשלעצמו, פורסם על ידי העיתונאי חיים הר-זהב בחשבון הטוויטר שלו, וגרר מאות 'פיברוטים' ועשרות 'ריטווטים' ולקידוש השם גדול.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" מספר הר-זהב: "עמדתי ברמזור בצומת פת בירושלים ולמולי עמד אברך שמציע לעוברים והשבים להרוויח מצוות - לנענע ארבעת המינים. לפתע הגיע עיוור, נראה מסכן כזה, כפוף עם מקל.

"האברך רץ לעברו לסייע לו לעבור את הכביש וילד שחלף באותו הרגע עם אופניו וראה את האברך שמסייע לעיוור זעק לעברו: "מה אתה עוזר לו הוא ערבי". האברך השיב לילד: "הוא גם בנאדם" ועזר לעיוור הקשיש לחצות את הכביש בבטחה.

הר-זהב ממשיך ומספר ל"בחדרי חרדים": "בעיניי המעשה של האברך היה קסום. לבוא ולעזור לעיוור לחצות את הכביש, חרף הזעקה של הילד שהוא ערבי. האברך עזר לעיוור וענה תשובה מקסימה".

חיים הר-זהב אברך חרדי ערבי עיוור קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד