כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כץ עוקץ: "לא אשתמש בשבת לצורך פוליטי"

אלפי פעילי ליכוד השתתפו בכנס של שר התחבורה ישראל כץ בביתו שבכפר אחים. כץ עקץ את נתניהו בנוגע למשבר השבת ואמר: "לעולם לא אעשה שימוש בערך יהודי מקודש כמו השבת לצרכים פוליטיים - גם אם אחרים יעשו"

כץ וחברים, הערב בכפר אחים
כץ וחברים, הערב בכפר אחים

כ-4,000 בני אדם הגיעו הערב (שלישי) לקבלת הפנים המסורתית בביתו של שר התחבורה ישראל כץ לרגל חג הסוכות. במהלך דבריו באירוע עקץ כץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע למשבר הרכבת ואמר: ""לעולם לא אעשה שימוש בערך יהודי מקודש כמו השבת לצרכים פוליטיים- גם אם אחרים יעשו".

באירוע נכחו אלפי חברי ליכוד, בהם חברי הסיעה וראשי ערים. בין הנוכחים: יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, השרים: יובל שטייניץ, גילה גמליאל, חיים כץ, אופיר אקוניס, יריב לוין, סגני השרים, איוב קרא, ג'קי לוי וירון מזוז, ח"כים וראשי רשויות רבים.

כץ אמר בין היתר: "לא התייחסתי לאירועי השבועות שחלפו ולא ארחיב גם הערב, אומר רק זאת: לעולם לא אעשה שימוש בערך יהודי מקודש כמו השבת לצרכים פוליטיים - גם אם אחרים יעשו. תמיד אעדיף את טובת המדינה ואת האינטרס של כלל אזרחי ישראל על פני כל שיקול אחר".

כץ אף ציין כי בכוונתו "לשרת את מדינת ישראל ברוח עקרונות הליכוד, בכל תפקיד אליו תבחרו אותי בעתיד - ללא חשש וללא מורא".

שר התחבורה שיגר עקיצה נוספת לכיוונו של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ואמר: "לא נקלוט פליטים סורים בישראל כמו שהציע יו"ר האופוזיציה באחד מחזיונות הלילה שלו - נשמור על האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. מול טרור ההשראה של האסלאם הקיצוני ביו"ש וירושלים נמשיך לפעול בתקיפות ובתחכום".

כץ התייחס לסערה סביב החלטת אונסק"ו בנוגע לחוסר הזיקה של היהדות להר הבית ולכותל המערבי ואמר: "שאף אחד לא יטיף לנו מוסר. מי שמחליט שאין קשר היסטורי בין העם היהודי להר הבית וירושלים לא ילמד אותנו איך להילחם בטרור, לשמור על ירושלים ולהגן על חיי יהודים".

בדבריו לא פסח כץ גם על סערת "בצלם" ואמר: "יש להפסיק גם מצב שבו ממשלות זרות מממנות אירגונים כמו בצלם בעשרות מיליוני שקלים כדי להוציא את דיבת הארץ רעה. ויש לשכנע את בג"צ לאשר סוף סוף מניעת ייצוג בכנסת מרשימות שכל מטרתן קעקוע הדמוקרטיה הישראלית וחורבן מדינת ישראל. אין לחנין זועבי וחבריה מה לחפש בכנסת. המגזר הערבי זכאי לייצוג מכובד ואותנטי, שישקף כראוי ויטפל בצרכים האמיתיים של האוכלוסייה - כמו שעושים מרבית ראשי הרשויות".

כץ כמובן התייחס גם לעשייתו במשרד התחבורה ואמר כי מדובר ב"מהפכת תשתיות אדירה שעוברת מדינת ישראל. זוהי המהפכה הכלכלית - חברתית הגדולה ביותר במדינת ישראל מזה עשרות שנים".
ישראל כץ משבר הרכבת סערת השבת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד