כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

המבחן הגדול של ש"ס; מתח שיא לקראת מעמד 'הקבלת פני רבו'

על רקע הסקרים הלא מחמיאים האחרונים וההתעוררות במפלגת 'יחד', בתנועת ש"ס נערכים לקראת המבחן הגדול - מעמד 'הקבלת פני רבו' מחר בי-ם. לאירוע גויסו זמרים והסעות חינם יצאו מכ-50 ערים • הבכירים במתח: האירוע ינחל הצלחה או יוכתר ככישלון

(יעקב כהן, פלאש 90)
(יעקב כהן, פלאש 90)

המבחן הגדול של דרעי וש"ס הגיע: על רקע הסקרים הלא מחמיאים האחרונים, עם סקר מנו גבע עבור עיתון "משפחה" האחרון שהראה על חוסר שביעות רצון בולט מבכירי המפלגה, וההתעוררות במפלגה המתחרה 'יחד', בתנועת ש"ס נערכים במרץ לקראת מעמד 'הקבלת פני רבו' מחר (רביעי) בירושלים, כאשר בכירי התנועה במתח - האם האירוע ינחל הצלחה או שמא יוכתר ככישלון.

האירוע באופן רשמי הוא של "אל המעיין", אך לכולם ברור מי עומד כעת למבחן. יש לציין כי בשטח מורגשת תכונה רבה ונראה כי רבים צפויים להגיע למעמד המכובד.

כזכור, בשנים האחרונות בוטלו כמה אירועים של התנועה מחשש לביזיון ומיעוט אנשים. הפעם, בש"ס החליטו ללכת על כל הקופה וגייסו זמרים מוכרים, כמו הופעות מלאות של הזמרים יעקב שוואקי וחיים ישראל, כדי לוודא שכמה שיותר אנשים יגיעו למעמד מחר בירושלים.

האירוע נקבע למחר, יום מעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי, כאשר יו"ר התנועה, השר אריה דרעי, ניצל את סערת אונסק"ו וקרא לעם ישראל לעלות לירושלים למעמד ברכת הכהנים.

במקביל, הסעות חינם, או במחיר סמלי, יצאו ממעוזי ש"ס - כ-50 ערים. במשטרה נערכים לכ-10 אלף משתתפים באירוע.

כאמור, בש"ס עושים מאמצי על לגייס כמה שיותר אנשים שיבואו מחר, בהם בין היתר גיוס זמרים לאירוע והסעות חינם ממעוזי התנועה. ל"בחדרי חרדים" נודע כי מאז הסקר האחרון של עיתון "משפחה", בתנועה נכנסו לתזזית של ממש וחוששים מהיענות חלשה לאירוע, ובאופן כללי נמצאים במתח מתמיד ומנסים להוכיח בכל דרך כי כוחה של התנועה עדיין במותניה.

ניתן לומר כי הכנס יקבע האם דרעי השלים את המהפכה למרות הסקרים, או שמא יש לפניו עוד עבודה רבה, זאת כאמור כאשר מנגד, ישי עושה הכל לחזור לשטח. כפי שפורסם אמש ב"בחדרי חרדים", ישי חורש את הארץ לאחרונה ועורך עשרות כנסים. ישי אף הבטיח לספק בקרוב "בשורות טובות", זאת על רקע ההחלטה לקיים פריימריז במפלגה.

אין ספק שמחר יהיה המבחן הגדול של ש"ס והיו"ר דרעי. הש"סניקים יכולים להתמודד עם תוצאות שליליות בסקרים, אבל בשום פנים ואופן לא עם תמונות מאולם ריק, זאת כאשר תומכי ישי ממתינים בקוצר רוח לתמונות הללו.

יש לציין כי הציבור החרדי כולו ירוויח מהצלחתה של ש"ס ומהצלחה של האירוע מחר - אירוע תורני מהמדרגה הראשונה עם גדולי התורה.
הקבלת פני רבו ש''ס אריה דרעי אל המעיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד