ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מנכ"ל סלקום: "אין לנו הערכת זמן לתיקון התקלה"

"זאת התקלה הקשה ביותר מאז הקמת החברה", התבטא עמוס שפירא במסיבת עיתונאים שכינס • "מאות הנדסאים פועלים לתיקון התקלה"

מצטער. עמוס שפירא. צילום: מנחם הלוי
מצטער. עמוס שפירא. צילום: מנחם הלוי

במסיבת עיתונאים שכינס הערב (ד), התייחס מנכ"ל סלקום עמוס שפירא לתקלה החמורה שפוגעת בשגרת-חייהם של מיליוני הלקוחות מאז שעות הבוקר. "זאת התקלה הקשה ביותר מאז הקמת החברה", אמר.

אזור ללא קליטה: קווי הטלפון של סלקום - בקריסה

"מאז שעות הבוקר, מספר ניכר מאוד של לקוחות חווים קשיים בהוצאה ובקבלת שיחות. אנחנו מתנצלים על שנבצר מאיתנו לתת לכם את השירות שאנחנו רגילים לתת. הדבר החשוב ביותר הוא לטפל בתקלה ולתקן אותה, כדי שהרשת של סלקום תחזור לתפקד כפי שהיינו רוצים.

"אנחנו מצטערים ששירות חיוני כל-כך אינו נמצא בשעות הטובות שלו".

שפירא התייחס בדבריו לתיקון הבעיה ועל מה שהחברה עושה לצורך התיקון: "אני יכול לומר שמאות מהנדסים של סלקום עושים כל שביכולתם להחזיר את השירות לקדמותו. אנחנו בקשר עם המהנדסים של נוקיה. אין לנו הערכת זמן כרגע, אני מעדיף לדווח רק בסוף התיקון. כולם עוסקים רק בנושא הזה".

מאז שעות הבוקר, לקוחות חברת סלקום ברחבי הארץ סובלים מתקלות תקשורת המונעות מהם קבלת או הוצאת שיחות ממכשירי הטלפון הנייד. "זו פשוט שערוריה. אי-אפשר להתמודד עם התקלה הזאת", אומר אחד הלקוחות.

במשך שעות ארוכות לא מקבלים הלקוחות שיחות למכשיריהם, ופעמים רבות, בעת ניסיון לצלצל ללקוח סלקום, מתקבל צלצול תפוס.

על פי מה שנמסר מהחברה, עולה כי התקלה מהותית ומסובכת בליבת המערכת של החברה. כאמור, אין צפי לתיקון התקלה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד