י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שפן חדש: חצי אח מוסלמי ואנטי ישראלי של אובמה תומך בטראמפ

הוא תומך בחמאס, קורא להשמדתה של ישראל אך תומך במועמדותו של דונלד טראמפ - והוזמן על ידו כאורח כבוד בעימות הכי מתוקשר אי פעם שיתקיים הלילה • הנשיא אובמה נזף בטראמפ: "מעולם לא היה מועמד כל כך בכיין"

דונלד טראמפ, צילום: רויטרס
דונלד טראמפ, צילום: רויטרס

לקראת העימות השלישי והאחרון שיתקיים היום (ד') בלילה בלאס וגאס שולף המועמד הרפובליקני שפן חדש: טראמפ הודיע אתמול כי אורח הכבוד שלו בעימות, שצפוי להיות העימות הנשיאותי בעל הרייטינג הגבוה ביותר בתולדות העימותים, יהיה לא אחר מאשר אחיו למחצה של הנשיא ברק אובמה -מאליק אובמה, מוסלמי אדוק הקורא להשמדתה של ישראל.

מאליק אובמה משמש גם כמזכיר ההסתדרות האסלאמית – קבוצה שנוצרה על ידי ממשלת סודאן. במהלך כנס ציבורי שנערך בתימן לפני שנה נראה מאליק כשהוא לובש 'כאפייה' ועליה סיסמאות אנטי-ישראליות של ארגון הטרור חמאס. "ירושלים, אנחנו באים" הכריז מאליק בכנס, והמשיך "ישראל שייכת לפלסטינים, היא לא צריכה להתקיים בכלל".

אתמול יצא הנשיא ברק אובמה במתקפה חסרת תקדים נגד טראמפ כשקרא לו להפסיק ליילל ולהתרכז בגיוס קולות. "מעולם לא היה מועמד לנשיאות שניסה כל כך לערער על הליך הבחירות עוד לפני שההצבעה החלה. אם אתה מתחיל ליילל לפני שהמשחק נגמר כשהדברים לא הולכים לטובתך, אין לך את מה שצריך בשביל לשמש כנשיא", אמר אובמה.

מאליק, אחיו למחצה של הנשיא ברק אובמה, הוא יליד קניה ואזרח אמריקני בעל זכות בחירה, שכבר הודיע מזה זמן כי הוא תומך בדונאלד טראמפ. מאליק אמר לניו יורק פוסט שהוא מאוד נרגש מההזמנה להשתתף בעימות הנשיאותי, וכי הוא מאמין שדונאלד טראמפ יחזיר את אמריקה לתפארתה.

טראמפ מצידו אמר כי "מאליק חכם ומבין יותר מאחיו ברק אובמה". עזרא פרידלנדר, עסקן פוליטי חרדי ותיק וקבלן קולות ידוע, אמר כי דונאלד טראמפ יורה לעצמו ברגל עם ה"רכש החדש", מאחר והוא צפוי לאבד קולות רבים.
דונלד טראמפ עימות אחרון אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד