כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

פרסום ראשון • לאחר 30 שנה: ליצמן רכש דירה סמוך לאדמו"ר

לאחר למעלה מ-30 שנה בהן התגורר בדירתו הצנועה ברחוב אבן האזל בירושלים, שר הבריאות יעקב ליצמן רכש לאחרונה דירה חדשה, סמוך לבית המדרש של חסידות גור • כל הפרטים בפרסום ראשון

השר יעקב ליצמן. קרוב קרוב לבית המדרש (מרים אלסטר, פלאש 90)
השר יעקב ליצמן. קרוב קרוב לבית המדרש (מרים אלסטר, פלאש 90)



דירתו הצנועה של שר הבריאות יעקב ליצמן, ברחוב אבן האזל בירושלים, הפכה לסמל ולדוגמא. מאז חתונתו, לאחר שעלה מברוקלין, מתגורר ליצמן יחד עם משפחתו בדירת 2.5 חדרים, בשטח של 57 מ"ר, בשכונת עזרת תורה.

אלא כעת מתעתד ליצמן לעבור לראשונה לדירה מרווחת יותר. ל"בחדרי חרדים" נודע כי ליצמן רכש לפני כחודשיים דירה חדשה בירושלים, סמוך לבית המדרש של חסידות גור בעיר, אליה הוא מתכונן לעבור יחד עם משפחתו - לאחר שלמעלה מ-30 שנים התגורר בדירתו הישנה והקטנה.

את דירתו החדשה רכש שר הבריאות בפרוייקט הדירות של הקבלן הגוראי שלמה טייטל, במתחם 'שנלר' הנוסטלגי בעיר הבירה, כאמור, סמוך ונראה לבית המדרש המרכזי של החסידות.

דירתו הישנה והקטנה של ליצמן נודעה בהגיגים שדבקו בה. אחד מהם אירע בעת שאהוד ברק כיהן כראש ממשלה והבחירות הוקדמו. כל סיעה הייתה צריכה להמליץ על מועמד לראשות הממשלה.

חיים אורון ממרצ הציע את ליצמן. כשליצמן שמע על כך הוא מיד הודיע לאשתו שיצטרכו לפנות את הדירה ולהפוך אותה לבוטקה של מאבטחי השב"כ.

טרם נודע האם בכוונתו של ליצמן למכור את הדירה המפורסמת ברחוב אבן האזל או שיחזיק בה במקביל לדירתו החדשה, מה שבטוח הוא שאם בעתיד הוא יהיה ראש ממשלה, למאבטחיו יהיה מקום מרווח בדירתו החדשה.

מקורביו של ליצמן הכחישו את הדברים.
יעקב ליצמן דירה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד