א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אירוע סוכות הגדול: 2 רבבות בבית שמש

יעקב שוואקי, עוזיה צדוק וחנן בן ארי הביאו כשתי רבבות לאירוע של בית שמש: צפו

צילום: משה הולצמן
צילום: משה הולצמן

שמחת בית השואבה באמפי בית שמש שהתקיימה אמש בסימן אחדות, גרפה הצלחה חסרת תקדים כאשר כ-20.000 איש מתושבי בית שמש ומרחבי הארץ באו ושמחו יחדיו באווירה של אחדות.

באירוע הופיעו ענקי הזמר היהודי: הזמר החסידי מס' 1 יעקב שוואקי מארה"ב, נער הפלא עוזיה צדוק זוכה בית הספר למוסיקה, וזמר השנה חנן בן ארי. כן הופיעו מאט דאב, ואבי נקש וכן ניתנה הבמה לאמנים מקומיים, לני סלומון, דב קארפ וחיים יהודה.

האירוע התקיים ברמה גבוהה במיוחד, הודות לסיוע הנדיב של משרד הפריפריה בראשותו של שר הפנים והפריפריה אריה דרעי. ההשקעה הצדיקה את עצמה כאשר הקהל נהר באלפיו, וכבר לפני תחילת האירוע בשעות אחה"צ נכחו באמפי למעלה מ-2000 איש, ואילו בשעה 20.000 כבר נאלצה המשטרה לסגור את שערי הכניסה לאמפי, בעקבות תפוסת שיא מעבר לקיבולת האפשרית, וזאת לראשונה בהיסטוריה בבית שמש.

מחזה מרנין ונדיר היה לראות את בית שמש בשעתה היפה, בשמחת חג אמיתית של אחדות, ריקודי מעגלים מעגלים של תושבי העיר מכל המגזרים והעדות חוגגים ושמחם יחדיו בשמחת החג.

האירוע הענק התאפשר הודות לפעילותם המסורה המשנה לראש העיר לחיים בן מרגי ממונה מורשת ישראל, וחבר הנהלת העיר מר אליסף ורמן ממונה פיתוח כלכלי ואסטרטגיה, שעמלו רבות למען המשך המסורת הנפלאה של, יחד עם סגן ומ"מ ראש העיר מאיר בלעיש.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שבמסגרת מדיניותו לעידוד התרבות והאמנות המקומית מתקיים האירוע מדי שנה, בירך את החוגגים הרבים וציין כי ההצלחה הגדולה של שמחת בית השואבה מעודדת את המשך המסורת ומצדיקה את ההשקעה התקציבית הגדולה, ועל כך הודה במיוחד לשר הפנים והפריפריה אריה דרעי שתקצב את האירוע.

המשנה לראש העיר חיים בן מרגי שיבח את ראש העיר על דאגתו להשקעה התקציבית הגדולה וציין: "כל מי שהיה באירוע ראה את הפנים היפות של בית שמש והרגיש את אווירת האחדות. אני תקווה שהשמחה והאחדות הזאת ימשיכו ללוות אותנו לאורך כל השנה"

בן מרגי הוסיף כי הצלחת האירוע הגדול בהיסטוריה של בית שמש הייתה הרבה מעבר למצופה ועל כך צריך להודות לדובר העירייה מתי רוזנצוויג וכן לדוד וקנין ולאיציק קניזו שעשו את הלא יאומן ובימים ספורים הצליחו להרים את האירוע ולהביא להצלחתה.

דובר העירייה מתי רוזנצוייג שהנחה את האירוע ביחד עם מר אילן גאל דור, ציין כי "במטרה לעידוד התרבות והאמנות המקומית המכילה כישרונות גדולים ומפורסמים, השתדלנו לשלב בבמה אמנים מקומיים, אנו מזמינים את אמני העיר להשתלב בפעילויות בית האמנים במשך השנה".

צילום: משה הולצמן




















































































סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד