כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הגר"מ מאזוז הפתיע ועלה לסוכת ישי: "שלא יהיו מינוס וחובות"

ראש ישיבת "כיסא רחמים", הגר"מ מאזוז, הפתיע את אלי ישי ולראשונה הגיע לביתו בי-ם, שם התייחס לחובות המפלגה וליחסים עם הציבור האשכנזי בבני ברק: "שלא יהיה מינוס וחובות. האשכנזים לא בולעים אותנו - הם מכבדים" • וידאו בלעדי

הגר"מ מאזוז הפתיע ועלה לסוכת ישי: "שלא יהיו מינוס וחובות"
יעקב נחומי, פלאש 90

ראש ישיבת 'כיסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, הפתיע אמש (חמישי) את אלי ישי, יו"ר תנועת 'יחד', ולראשונה הגיע לביתו בירושלים, שם תקף את ש"ס והתייחס לחובות הרבים הרובצים על המפלגה.

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נראה הגר"מ מאזוז בסוכתו של ישי. "שאדם הולך ביושר עם תורה ויהדות – הוא מצליח. ידידי אלי ישי הולך ביושר ובענווה, אלא מה, יש מתנגדים – אבל סוף הכבוד לבוא", התייחס הרב מאזוז למחלוקת החריפה עם ש"ס.



על היחסים עם הציבור האשכנזי בבני ברק סיפר: "בבני ברק, אנחנו היחידים שמדברים על מסורת ספרדית. פעם הרב עליו השלום אמר 'איך מסתדרים 'כיסא רחמים' בבני ברק, כולם אשכנזים, לא בולעים אותם?', לא רק שלא בולעים אותם, אדרבה מכבדים".

לאחר שבירך את ישי ומשפחתו, התייחס כאמור הרב מאזוז לחובות מפלגת 'יחד' שהתמודדה בבחירות האחרונות ולא עברה את אחוז החסימה. "שלא יהיה מינוס בכלל, לא חובות ולא שום דבר, אדרבה, ובאו עליך כל הברכות האלה והשיגוך", אמר.

הרב מאזוז הוסיף, "תמיד אמרתי לו: 'נשיא' עולה בגימטריה 'אלי ישי' – 361, וזה ש"ס עם הכולל, הייתה פעם ש"ס, אלי ישי הוא ש"ס עם הכולל", כמו"כ, חידד הרב מאזוז את עמדתו הימנית ואמר כי "אסור לפזול לגבי השמאל, השמאל החריב את עם ישראל, הוא החריב את המדינה הזו".

במהלך האירוח אמר ישי כי "כשנפטר מרן הגר"ע, היה כאב גדול שאי אפשר להשיב, נוצר חלל עצום, של תורה, מי יורה לנו דעה מי יבין לנו שמועה, וכשהחלו שיעוריו של מרן ראש הישיבה בכל מוצאי שבת, ולאחר מכן העלון השבועי 'בית נאמן', זה פשוט אור גדול שהאיר לעם ישראל.

"הציבור ראה כי הקב"ה לא השבית לנו גואל, ובכל דור הקב"ה מעמיד ענקי הרוח שילכו לפני המחנה בהלכה ובהנהגה, להראות לעם ישראל את מתיקותה של התורה".

הגר"מ מאזוז הרעיף ברכות על המחזקים והמסייעים לתנועת יחד, בדבריו הגדיר הרב את המאמצים להצלחת תנועת 'יחד' כ"השתדלות להקים את האמת על מעמדה".

קודם לכן, ביקר ראש ישיבת 'כיסא רחמים' בסוכתם של הראשונים לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר – רבה של ירושלים, והגאון רבי אליהו בקשי דורון, מאוחר יותר הגיע גם לבית הכנסת בשכונת גילה, שם מסר שיחת חג.
הרב מאזוז אלי ישי יחד חובות אשכנזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד