כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טירוף: האם הח"כ שלף סכין על פעיל פוליטי?

במהלך אירוע חגיגי בסוכה של אחד הפעילים, התלהטו הרוחות בין יו"ר הליכוד בהסתדרות לבין ח"כ ירון מזוז - על פי הטענות, מזוז שלף סכין

ירון מזוז רב עם פעיל פוליטי, פלאש90
ירון מזוז רב עם פעיל פוליטי, פלאש90

האם 'הליכוד' מסתיר תקרית אלימות חמורה עם סגן השר ירון מזוז? על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', באירוע שהתקיים ביום רביעי האחרון בסוכתו של פעיל הליכוד שפי ששון בראשון לציון, התרחשה תקרית אלימה בין ח"כ מזוז לבין יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות רועי שרעבי, ולטענת עדי ראייה במהלך התקרית סגן השר שלף סכין.

בעקבות מאבקי כוחות בתוך סיעת 'הליכוד' בהסתדרות, לאחרונה רבו המדנים בין מזוז לשרעבי, והדברים עלו בוויכוח סוער בסוכה של ששון. בעיצומה של התגרה המילולית - שרעבי ביקש כי מזוז יעזוב את המקום, לדבריו, מאחר שלא הוזמן אליו. מנגד - מזוז סירב לעזוב את המקום ושרעבי יצא בזעם מהסוכה.

על פי 'ידיעות אחרונות', סגן השר מזוז יצא גם כן החוצה אחרי שרעבי, תוך כדי שהוא נוטל סכין שהייתה מונחת על אחד השולחנות בסוכה. עדי ראייה סיפרו כי "רועי שרעבי יצא החוצה והיה נסער מאוד ומיד הבנו שהייתה לו תקרית עם ירון מזוז".

על המשך התקרית האלימה סיפרו עדי הראייה כי "מחוץ לביתו של ששון התפתחה תקרית אלימה בין מזוז לבין שרעבי, כאשר אנשים שהיו נוכחים במקום הצליחו להפריד בין השניים ולמנוע תקיפה פיזית אלימה, לדבריהם, זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי, אם לא היו מפרידים ביניהם זה לא היה נגמר בטוב. היה לזה פוטנציאל להתפתח למשהו רציני. מדובר בשני אנשים עם טמפרמנט מאוד חם ועם פיוז מאוד קצר".

"ירון מזוז נראה כמו אדם חמום מוח ששכח את תפקידו כסגן שר בממשלת ישראל", הוסיף גורם נוסף לעיתון.

באירוע עצמו השתתפו כ־350 אנשי ליכוד, ובהם בכירי תנועת הליכוד, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרים גלעד ארדן, ישראל כץ וגילה גמליאל, יו"ר הקואליציה דוד ביטן, ח"כים וסגני שרים. בליכוד פעלו שדבר התקרית החמורה לא יצא החוצה, אך כאמור, ללא הצלחה רבה.

מזוז הגיב לדברים ואמר כי "לא היה ולא נברא". רועי שרעבי סירב להגיב לדברים.
ירון מזוז רועי שרעבי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד