ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ה'שמחת תורה' המרגש של צביקה כהן

לאחר שעבר ניתוח לב מסובך, ובעקבותיו שהה כשלושה שבועות בבית החולים, סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן השתחרר מבית החולים 'תל השומר' ביום שישי האחרון, משם הגיע לעיר אלעד לבית חתנו שמעון עזר, שם עשה את החג

צביקה כהן (פלאש 90)
צביקה כהן (פלאש 90)

לאחר שעבר ניתוח לב מסובך, ובעקבותיו שהה כשלושה שבועות בבית החולים, סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן השתחרר מבית החולים 'תל השומר' ביום שישי האחרון, משם הגיע לעיר אלעד לבית חתנו שמעון עזר.

את שמחת תורה חגג כהן כאמור בבית חתנו, שארגן בביתו את כל התפילות וההקפות, עם מניין מכובד של בני משפחה ונוספים, כשתפילת שחרית נערכה בנץ.

בני משפחתו של כהן ומכריו הרבים, בפרט באלעד, שבה כיהן כראש עיר, התרגשו לראותו יוצא לראשונה מבית החולים – הולך ועומד על רגליו, ומרקד עם ספרי התורה בשמחת תורה.

בימי חול המועד, בעת ששהה כהן בבית החולים, ביקרו אותו רבנים רבים ואישי ציבור, ובראשם חבר מועצת חכמי התורה, הרב שמעון בעדני והרב שלמה מחפוד. גם הרב מיכאל לסרי הגיע לביקור חולים.

עד ראייה שראה את כהן בבית החולים, סיפר ל"בחדרי חרדים" כי "היה זה מדהים לראות את צביקה ממשיך לעבוד גם בבית החולים, לאחר שעבר ניתוח לב קשה". לדבריו, "גם בחדרו בבית החולים הוא עסק עדיין בפניות שהגיעו אליו בנושא הסמינרים ודאג לבנות תושבות העיר ירושלים – שטרם התקבלו לסמינרים".
צביקה כהן שמחת תורה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד