ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

מדוע האחים רזאל הופיעו מול איצטדיון ריק?

האחים יונתן ואהרן רזאל מופיעים כבר למעלה מ-20 שנה בהקפות שניות בירושלים, אלא שהערב הם הופיעו מול איצטדיון ריק לאחר סאגה שלמה בין מארגני האירוע למשטרה. כל הפרטים

מדוע האחים רזאל הופיעו מול איצטדיון ריק?

האחים יונתן ואהרן רזאל מופיעים כבר למעלה מ-20 שנה בהקפות שניות בירושלים, אלא שהערב הם הופיעו מול איצטדיון ריק לאחר סאגה שלמה בין מארגני האירוע למשטרה.

כמידי שנה, גם הערב מתקיים אירוע "הקפות שניות בירושלים" של האחים רזאל, בציון 25 שנות מסורת לאירוע. בניגוד לשנים קודמות, אז התקיים האירוע במגרש קטן בשכונת נחלאות, בעקבות הביקוש הרב, הועתק מיקום האירוע לאיצטדיון קראפט בבירה.

אלא שתחילת האירוע התעכבה זמן רב, כאשר המשטרה לא מאפשרת לבאי האירוע להכנס למתחם. כאן נחלקות הגרסאות באשר לסיבת העיכוב. גורמים בעירייה ומארגני המופע סיפקו טענה מוזרה לפיה, המשטרה החליטה שלא להכניס למקום אנשים בגלל מחיצה שהוצבה במקום.

אלא שבמשטרה דווקא טוענים כי מארגני האירוע הם שעיכבו את המופע לאחר שלא העמידו את המחיצה באופן בטיחותי, מה שגרם לעיכוב, זאת מאחר והמשטרה לא אישרה את האירוע בגלל ליקוי בטיחות.

(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של יאיר שרקי)


העיתונאי יאיר שרקי פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון מהאירוע וכתב: "המשטרה עכשיו מדברת על ליקויי בטיחות אבל למארגנים הם אמרו שההפרדה לא חוקית. בעקבות לחץ חברי עירייה עכשיו פותחים את השערים".

בתיעוד מהמקום אכן נראים המחיצות שהוקמו מבד הברזנט - עם קרע משמעותי, אך לא ברור אם יש קשר בין הדברים.

מהמשטרה נמסר: "מהנדס בטיחות מטעם המארגנים אשר חתם על תוכנית הבטיחות לאירוע הגיע למקום ומנע את פתיחת האירוע בגין אי עמידה בתוכנית הבטיחות שנקבעה מראש. לאחר שהמארגנים תיקנו את ליקויי הבטיחות איפשר מהנדס הבטיחות את פתיחת האירוע".
יונתן רזאל אהרן רזאל הקפות שניות בטיחות הפרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד