כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חברת 'אפיקים' מגיבה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בתלונה חמורה"

הסערה סביב נהג האוטובוס שתקף באלימות בחור ישיבה חרדי, שבר את המכשיר נייד והפקיר אותו באמצע הדרך במקום חשוך - ממשיכה להכות גלים • לאחר המחאה שפרצה מגיבה החברה ל'בחדרי חרדים', ומדווחת על חקירת פרטי התקרית האלימה

אפיקים, צילום: יחצ
אפיקים, צילום: יחצ צילום: באדיבות המצלם

 

חברת "אפיקים" מגיבה ל'בחדרי חרדים' על הסערה שפרצה בשבוע שעבר סביב נהג האוטובוס שהכה בחור ישיבה וזרק אותו באמצע הדרך, שפורסמה ב'בחדרי חרדים'.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' ביום חמישי האחרון, ד' - בחור ישיבה מבני ברק שנסע בקו 422 מירושלים לבני ברק, חווה אלימות קשה מצד נהג האוטובוס. הנהג הכה את בחור הישיבה שביקש ממנו לעצור בתחנה, הוריד אותו באמצע הדרך ואף שבר לו את מכשיר הסלולר. הנהג אף סיכן את הנוסעים כשבלם מספר פעמים בפתאומיות במהלך הנסיעה.

 

שי מלכה, דובר חברת "אפיקים", מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' - "הנושא עדיין בתחקיר. והנושא הועבר לבירור מעמיק עי הגורם הרלוונטי. אנו נעדכן מיד עם סיום הבירור וקבלת התוצאות. עם זאת, היות והלקוח לא פנה לגורמים הרלוונטיים בחברה נבקש את פרטיו על מנת להשלים את הבדיקה. בכל מקרה, מדובר בתלונה חמורה ובמידה ותתברר כנכונה נסיק את המסקנות הנדרשות".

ד' סיפר ביום חמישי ל"בחדרי חרדים" על שאירע: "עליתי על האוטובוס בתחנת הר חוצבים בירושלים. האוטובוס היה מלא עד אפס מקום, חוץ מהמקום שהיה לצידי, שאותו שמרתי לחבר שלי שהיה אמור לעלות בתחנה הבאה. הכל היה רגוע ושקט באוטובוס. כשהאוטובוס הגיע לתחנה בצומת רמות ביקשתי מהנהג שיעצור לחבר שלי ששמרתי לו מקום, אך הנהג אמר שאין מקום וסירב לעצור - למרות שמותר עשרה אנשים בעמידה.

"ביקשתי מהנהג את הפרטים שלו, אך הוא סירב לתת לי. לאחר מספר פעמים של בקשות חוזרות ונשנות לקבל את פרטיו, הנהג התעצבן, חטף לי את הפלאפון מהיד והטיח אותו ברצפה. המכשיר נשבר" סיפר ד' ל"בחדרי חרדים".

שלא כמו במקרים אחרים, הנהג הפעם סיכן את בטיחותם של שאר הנוסעים. לדברי ד', "בקשתי שוב את פרטי הנהג, אך הנהג עשה בלימה פתאומית בשוליים וכל נוסעי האוטובוס עפו. חזרתי למקומי וביקשתי מאחד הנוסעים טלפון נייד בשביל לשוחח עם אבא שלי ולהתייעץ האם להזמין ניידת משטרה, אבל אז הנהג קלט את דרך הפעולה שלי ואמר מי שרוצה פרטים שיבוא אליי.

כאמור, הנהג, לאחר שכבר שבר את מכשירו של הבחור ובלם באופן מסוכן, אף הוריד את הבחור באמצע הדרך במקום חשוך. "ניגשתי אליו, אבל אז הוא בלם פעם נוספת בצורה אגרסיבית, תפס אותי בכוח וניסה להוריד אותי בכוח מהאוטובוס – באמצע כביש 433 שזה כביש חשוך, ועוד בשעת ערב. בלית ברירה ירדתי לאחר שהנהג סירב להשאיר אותי באוטובוס.

"לא ידעתי מה לעשות באמצע כביש חשוך, ללא פלאפון, אבל בנס לאחר כמה זמן אני רואה רכב שעצר בסמוך אלי. ניגשתי אליו ואני קולט שאבי בא לאסוף אותי. מתברר שלאחר שהנהג הוריד אותי אבי התקשר לאזרח שביקשתי ממנו את שיחה באוטובוס והוא הסביר לאבי איפה הנהג הוריד אותי ובא לאסוף אותי".

ד' מוסיף - "זה היה ממש מפחיד כל התקרית הזו, עדיין יש לי טראומה מזה. לא תקפתי את הנהג כלל - לא מילולית ולא פיזית, אבל לצערי הנהג נהג בכוחנות, נקווה שהדבר לא יחזור על עצמו בחברת אוטובוסים כל כך פופולארית".

אפיקים חברת אוטובוס נהג תקף חרדי נהג אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד