כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פינדרוס מאשים: "אם במשטרה ימשיכו כך - זה הסוף שלנו"

הסאגה שאירעה אתמול בלילה באירוע ההקפות השניות בירושלים, והחלטתה של המשטרה שלא לאפשר את קיומו בעטיה של ההפרדה בין גברים ונשים, עולה מדרגה • סגן ראש עיריית ירושלים מצביע על האשמה: המשנה ליועץ המשפטי דינה זילבר

האחים רזאל, לא הופיעו
האחים רזאל, לא הופיעו

בניגוד מוחלט להודעת המשטרה - סגן ומ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס טוען כי המשטרה עצרה אמש (ב') את אירוע 'הקפות שניות' עם האחים רזאל באיצטדיון קראפט בירושלים, רק בגלל העובדה שהייתה שם מחיצה. לדברי פינדרוס את הדברים אמר לו מפקד תחנת לב הבירה.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" מספר פינדרוס את השתלשלות הפרשה: "אמש בשעה 8:55 הגיע קצין ממשטרת ירושלים למקום האירוע ואמר למארגנים, 'עד שאתם לא מורידים את המחיצה – האירוע הזה לא יתקיים, היות וזה לא חוקי לעשות אירוע בהפרדה', אני הייתי באמצע אירוע אחר ולא שמעתי את הפלאפון, אבל מנהל הלשכה שלי התקשר לקצין מעליו שהשיב לו באותה שפה, 'אני לא אתן לאירוע הזה להתקיים, הוא לא חוקי, אסור שתהיה הפרדה'.

"לאחר כחצי שעה השגתי את שלומי טולידאנו מפקד תחנת לב הבירה, אחרי שיחה קצרה איתו - הם הבינו שהם עלו על עץ מידי גבוה ושהם חייבים לרדת ממנו, והוא נתן הנחיה לאפשר לאירוע להתקיים".

פינדרוס מאשים את המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר. "כל הסיפור הזה קשור להנחיות של דינה זילבר. היא מנפנפת בהמלצות הוועדה שאושרו על ידי היועץ המשפטי לממשלה, הנייר הזה שלה הוא נייר מזעזע, אם אנשים במשטרת ישראל או במקומות אחרים יתחילו להשתמש בזה, זה הסוף שלנו, אין שום אירוע חוץ מתפילה שיכול להתקיים בהפרדה", אמר פינדרוס ל"בחדרי חרדים".

"פניתי אתמול בלילה לח"כ יעקב אשר ואמרתי לו שחייבים לעשות עם זה משהו, אשר אמר לי שבכוונתם של הח"כים החרדים – לעשות לזה סוף".

ח"כ יהודה גליק הגיב אמש לסערה ואמר כי "פשוט מטורף, כפיית דת החילוניות חמורה פי כמה וכמה מכל כפייה דתית שאי פעם היתה במדינת ישראל" גם ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב בחומרה רבה: "ספרו לי עוד על כפייה דתית. לא להאמין, ירושלים 2016 אסור ליהודים לחיות על פי אמונתם. נפסיק את הטירוף הזה!".

כאמור, בניגוד לכאורה למה שהיה במציאות, במשטרה טענו אמש כי "מהנדס בטיחות מטעם המארגנים אשר חתם על תכנית הבטיחות לאירוע הגיע למקום ומנע את פתיחת האירוע בגין אי עמידה בתוכנית הבטיחות שנקבעה מראש. לאחר שהמארגנים תיקנו את ליקויי הבטיחות איפשר מהנדס הבטיחות את פתיחת האירוע".
הדרת נשים דינה זילבר הקפות שניות יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד