ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שתה בירה ועישן סמים: הואשם הנהג שהרג את אלישבע חדד ואביעד אלמלם ז"ל

מחקירתו של הנהג אנטון פרוס עלה כי לאחר התאונה אמר לשוטר שלא הוא נהג ברכב ואין לו כלל רישיון נהיגה; הוא ניסה לספר שמישהו אחר נהג ברכב והזמין אותו בטלפון למקום - כל הפרטים מכתב האישום החמור שהוגש הבוקר

אביעד אלמלם ז"ל שנהרג בתאונה, באדיבות המצלם
אביעד אלמלם ז"ל שנהרג בתאונה, באדיבות המצלם

שבועיים אחרי התאונה: כתב אישום הוגש הבוקר (ג') נגד הנהג אנטון פרוס, לפיו נהג לאחר ששתה בירה והשתמש בסמים, גרם למותם של אביעד אלמלם ובת דודתו אלישבע חדד ז"ל.

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד סאמי חוראני, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פרוס, בן 34 ממודיעין, בגין עבירות של הריגה, נהיגה בשכרות, גרימת חבלה חמורה, פציעה, נהיגה בשכרות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, שיבוש מהלכי משפט וחבלה במזיד לרכב.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים בתאריך 09.10.16 בילה הנהג יחד עם חברו ק' בביתו בראשון לציון בין השעות 21:00 עד 00:00 לערך. במהלך שהייתו שתה פרוס מספר בקבוקי בירה וכן צרך יחד עימו סם מסוג קנביס.

בסמוך לחצות הלילה בערך, התכונן הפרוס לנסוע לביתו במבשרת ציון. ק', שהבחין כי הנאשם עייף, הציע לו להמתין לפני נסיעתו. אך זה אמר שהוא מרגיש טוב ועזב את ביתו. הנהג הנאשם נהג ברכבו, כשהוא נתון תחת השפעת אלכוהול וסמים מסוג קנביס וקוקאין, מביתו של ק' לכיוון מבשרת ציון, דרך כביש 1.

אותה עת, בסמוך לשעה 00:30, נסע אביעד אלמלם ז"ל ברכב מסוג מזדה יחד עם אלישבע חדאד ז"ל, קרן חדאד, אסנת חדאד ואסתר כהן פור, על הכביש לכיוון ירושלים. בשל תקלה ברכב המזדה ועשן שנפלט ממנו, נאלץ אביעד ז"ל לעצור רכבו בשול השמאלי של הכביש. עם עצירת הרכב יצאו יושבי הרכב כולם והחלו ללכת לכיוון חלקו האחורי.

הנאשם נסע בנתיב השמאלי בכביש כשהוא תחת השפעת אלכוהול וסמים, ולפניו נסע א.ש. ברכב פיאט. הנאשם אשר נסע במהירות גבוהה, לא שמר מרחק, התקרב לכיוון רכב הפיאט, ואז ניסה לסטות ימינה, אך חלקו הקדמי-שמאלי של רכב הנאשם פגע בחלקו האחורי-ימני של רכב הפיאט.

כתוצאה מההתנגשות, סטה רכב הפיאט ממסלול נסיעתו שמאלה, פגע במעקה הבטיחות שבמקום, התנגש עם רכב המזדה בחלקו האחורי השמאלי, ופגע באביעד ואלישבע ז"ל שעמדו במקום. שניהם עפו ממקומם ונפלו בצדו השני של מעקה הבטיחות ונפצעו קשות.


צילום: דוברות מד"א ואיחוד הצלה

כמו-כן, כתוצאה מההתנגשות ברכב הפיאט, סטה רכב הנאשם ימינה והתנגש בחלקו האחורי-שמאלי של רכב מסוג פג'ו, בו נהגה ע.א. שנסעה באותה עת בנתיב הימני לכיוון ירושלים. כתוצאה מההתנגשות סטה הרכב הפג'ו שמאלה ונעצר על אי תנועה.

למקום התאונה הגיעו כוחות הצלה, וכוחות משטרה. השוטר שהגיע למקום לאחר התאונה, שאל את הנאשם על התאונה, אך זה טען בפניו, בכזב, כי הוא לא נהג ברכב כי אין לו רישיון נהיגה, ומי שנהג ברכבו הוא חברו ושמו ארקדי. במקביל לכך, התקשר הנאשם לחברו וביקש כי יגיע למקום.

כתוצאה מהתאונה, נפטר מפצעיו אביעד אלמלם ז"ל ונקבע מותו במקום. המנוחה אלישבע חדד ע"ה נפצעה אנושות בראשה, פונתה לבית החולים תל השומר מחוסרת הכרה, ושם נקבע מותה. בנוסף, נמעכה רגלה השמאלית של אסנת חדד. עוד, נגרמו פציעות לקרן חדד. כתוצאה מהתאונה, נגרמו נזקים לשלושת כלי הרכב המעורבים בתאונה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
אביעד אלמלם תאונת דרכים נהג שיכור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד