י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

החרדי הבטיח לפולקמן: "אחריות עד הגאולה"

בעל מקצוע מביתר עילית השאיר חשבונית עם אחריות בניסוח משעשע לחה"כ רועי פולקמן מ'כולנו', שמיהר לצייץ ולפרגן

פולקמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
פולקמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו' המתגורר במושב נס הרים שבהרי יהודה - סמוך ונראה לעיר החרדית ביתר עילית, פרסם היום (ג) צילום מחשבונית משעשעת שקיבל מאוטם גגות חרדי תושב ביתר, שהוזמן לביתו לאטום לו את המרפסת, לקראת החורף הקרב ובא.

"איטום מרפסת מרוצפת, כולל ריצוף, 10 שנות אחריות או עד בא המשיח", כתב החרדי על החשבונית שעשתה את היום לפולקמן.

פולקמן אץ לפרסם את צילום החשבונית, צייץ וכתב: "שנות אחריות או עד בוא המשיח. אברהם, שכן חרדי מביתר עילית, שעשה עבודה מצויינת שגם תקרב את הגאולה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אותו אוטם גגות חרדי הוא אברהם אמיתי, בן 45 מביתר, ל'בחדרי' הוא סיפר כי "הייתי אצל רועי בפעם הראשונה, נדהמתי ממנו ומהאמון שהוא נתן בי. הוא אדם מאוד נחמד, חברותי מאוד, ונוח מבחינת תשלומים", לדברי אמיתי, "פולקמן נתן בי אמון מלא".

האם הוא סיפר לך שהוא חבר כנסת?

"ממש לא. הוא לא הזכיר את זה בהתחלה, סוג של ענווה. אבל תוך כדי שהוא שאל אותי היכן אני מתגורר הוא סיפר לי שהוא פועל יחד עם ראש עיריית ביתר על מיזם חדש באזור התעשייה. שאלתי אותו, במה אתה עוסק? אז הוא השיב לי: אני חבר כנסת".

פולקמן עצמו, ביקר בחול המועד סוכות בביתר, בסוכתו של מכר ותיק שלו, ובמקום אף נמסר שיעור תורני, ל'בחדרי חרדים' הוסיף פולקמן כי "אברהם הוא איש מקצוע מעולה - וזה אחרי כמה ניסיונות כושלים עם בעלי מקצוע אחרים".





רועי פולקמן שיפוץ חרדי אחריות ביאת המשיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד