י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חשבון הבנק של בית החולים לניאדו עוקל

חשבון הבנק של בית החולים לניאדו בנתניה עוקל בעקבות חוב מצטבר של כ-40 מיליון שקל לרשות המסים. על פי הדיווחים, הנהלת בית החולים השתמשה בניכויי המס של העובדים לצרכים אחרים, בהם התמודדות עם גירעון מצטבר, במקום להעביר את הכספים למדינה

בית החולים לניאדו
בית החולים לניאדו

חשבון הבנק של בית החולים לניאדו בנתניה עוקל, בעקבות חוב מצטבר של כ-40 מיליון שקל למדינת ישראל. כך מדווח הערב (שלישי) אתר "גלובס". על פי הדיווח, הנהלת בית החולים השתמשה בניכויי המס של העובדים לצרכים אחרים, בהם התמודדות עם גירעון מצטבר, במקום להעביר את הכספים למדינה.

בית החולים לניאדו מתנהל על פי כל כללי ההלכה וממוקם בקריית צאנז בנתניה. בית החולים, המשרת את תושבי נתניה והסביבה, נבנה על ידי האדמו"ר מצאנז, רבי יקותיאל יהודה הלברשטאם זצ"ל, בעקבות נדר שנדר בתקופת השואה לפיו, אם יינצל מהתופת יעסוק בהצלת אנשים, גויים כיהודים.

ברשות המיסים ובבית החולים סירבו להגיב לפניית 'בחדרי חרדים' בנושא, אך על פי הפרסום של העיתונאי שי ניב, שר הבריאות יעקב ליצמן הפעיל לחצים על רשות המיסים על מנת שזו תסיר את העיקול, לפחות באופן זמני, זאת על מנת לאפשר למשרד הבריאות להזרים כשמונה מיליון שקלים לקופת בית החולים.

משה אשר, מנהל רשות המסים, הבהיר בעקבות פניית ליצמן כי הוא יתמוך בהסרת העיקול אך ורק אם בית החולים לניאדו יעביר את ניכויי המס השוטפים ויקזז את החוב לרשות מהכספים העתידיים שיקבל מהמדינה.
בית חולים לניאדו רשות המיסים עיקול יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד