י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

הדיירים של טראמפ: להסיר את שמו מהבניינים

שבועיים בלבד לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב, המועמד הרפובליקני חוטף אש מכיוון מפתיע - הדיירים המתגוררים ב"מגדלי טראמפ". על פי דיווחים בכלי התקשורת האמריקנים, עשרות דיירים ביקשו להסיר את שמו מחזית הבניין

(רויטרס)
(רויטרס)

שבועיים לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב והמאבקים וההכפשות שמטיחים המועמדים זה בזה הופכים להיות מכוערים ודוחים, כמוהם לא ידעה אמריקה בשום מערכת בחירות קודמת.

השבוע פרסם מגזין "הדיילי ביסט" עדויות של צלם שהשתתף במסיבות שערך טראמפ בשנות ה-90, מסיבות המעידות על "מוסר נמוך ומושחת". התוצאה לא איחרה לבוא ודיירי "מגדלי טראמפ" יצאו בקמפיין מיוחד בו הם דורשים להסיר את שמו של המועמד הצבעוני מחזית המגדלים, בטענה שהשם "טראמפ" מביך.

"הניו יורק פוסט" מדווח כי הדיירים באחד המגדלים של טראמפ בניו יורק קוראים להסיר את שמו של המועמד הרפובליקני לנשיאות מחזית הבניין. על פי הדיווח, לפחות 81 דיירים ב"טראמפ פלייס" בכתובת 220 ריברסייד בולוורד, חתמו על עצומה לשנות את שמו של המגדל, זאת מכיוון שההקשרים אליו "מביכים".

"הוא אידיוט. אני לא מכבד אותו ואני לא רוצה לחיות בבניין שנושא את שמו", אמר לעיתון דייר המגדל רוברט סטרן. "השם שלו היה פעם זהב, אבל עכשיו זה זהב של שוטים".

במגדל נוסף ברחוב הצליחה היוזמה לאסוף 277 חתימות לעצומה, שזכתה לשם "לזרוק את שמו של טראמפ". "זה מביך לגור במגדל הזה", הוסיפה דיירת נוספת. "הרבה מהחברים שלי העירו לי על כך. הילדים שלי כל כך נחרדים מדונלד טראמפ שלא נעים להם לחיות בבניין שנושא את שמו".

העצומה יוצאת לדרך שבועות ספורים לאחר שמלונות טראמפ הכריזו כי המותג החדש שישיקו לא יכלול את שמו של המועמד השנוי במחלוקת, אלא הרשת תיקרא "סיון" (Scion). "זה קרוב לוודאי יתברר כמהלך חכם בהתחשב בסימנים המתגברים לכך שהקמפיין של טראמפ נהיה רעיל למותג שלו", הסביר מנכ"ל החברה אריק דנציגר.
דונלד טראמפ מגדלי טראמפ המירוץ לבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד