י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אחרי הדחייה מ'אש התורה': טראמפ ינאם בשער ציון

שבועיים לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב, תקיים המפלגה הרפובליקנית אירוע בחירות בשער ציון בירושלים, בו ינאם דונלד טראמפ באמצעות לוויין. האירוע בשער ציון מגיע לאחר הדחייה של ישיבת "אש התורה" לערוך את הכנס על גג הישיבה

דונלד טראמפ (רויטרס)
דונלד טראמפ (רויטרס)

שבועיים לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב, תקיים היום (רביעי) המפלגה הרפובליקנית אירוע בחירות בשער ציון בירושלים. באירוע שיתקיים על גג אולם "נבל דוד" בירושלים, ינאמו מספר נואמים מקומיים, לצד נאומו של המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, וסגנו מייק פנס, שיופיעו באמצעות לוויין.

גולת הכותרת תהיה נאומו של ניצול שואה אמריקני שינסה לשכנע את האמריקנים בעלי זכות ההצבעה שמתגוררים בארץ להצביע עבור טראמפ. כזכור, מארגני האירוע תכננו לקיים את הכנס על גג ישיבת 'אש התורה', המשקיף על הר הבית והכותל המערבי, אך נדחו.

עוה"ד צביקה ברוט, ממנהלי קמפיין הבחירות של המפלגה הרפובליקנית בארץ, אמר היום ל"חדרי חרדים": "כשהחלטנו לערוך את הכנס פנינו לשמונה מקומות שהתאימו לקריטריונים שלנו, מתוכם ארבעה ענו בחיוב וארבעה ענו בשלילה.

"אחד המקומות שבהם בקשנו לערוך את הכנס, ונענו בשלילה, היה הגג של ישיבת אש התורה, שמשקיף על הר הבית והכותל המערבי" אומר ברוט.

לדבריו, "באירוע מחר יופיעו פובליציסטים ומעצבי דעת קהל אמריקנים כדוגמת הרב ד"ר חיים שיין, פובליציסט מכובד ב"ישראל היום", העיתונאית קרוליין גליק, עיתונאית ותיקה בעיתון הג'רוזלם פוסט, ונציג מטה הבחירות בארה"ב".

ברוט הוסיף כי "מטרת הכנס היא להעביר את המסר של המפלגה הרפובליקנית על רקע החלטת אונסק"ו בעניין ירושלים. הנואמים ידגישו כי המפלגה הרפובליקנית מאוחדת מאחורי הצורך לשמור על אחדותה של ירושלים ולמנוע מעורבות פוליטית בכל הקשור לזהות ההיסטורית שלה".
צביקה ברוט המירוץ לבית הלבן דונלד טראמפ ישיבת אש התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד