כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עכשיו • אישה במזל עקרב: מסתורין ועוצמה

המזלות ביהדות מחולקים על פי שנת חמה ולא על פי מולד הירח, ולכן על פי החישובים, עם תום חג סוכות זה, התחיל מזל עקרב

עכשיו • אישה במזל עקרב: מסתורין ועוצמה
ל

מכל גלגל המזלות, מזל עקרב הוא המזל המרתק ביותר, הסבוך והמאתגר ביותר. האנשים הללו יוכלו להיות מנהלים דגולים ונערצים או עובדים פשוטים. כך או כך לעולם תחושו סוג של יראת כבוד כשתקרבו אליהם. עצמה פנימית אדירה מצויה בכל אחד מבני השבט הזה, שלא לדבר על כח הרצון וההתמדה המופלאים במינם.

האישה בת מזל עקרב אפופת מסתורין ומבורכת ביופי ייחודי, שמקורו בעומק רגשי פנימי ו
רבים מהאנשים בעלי האופי האוקיינולוגי ניסו לרדת לחקר התופעה. רובם הוציאו את הראש לבסוף מהמים מרוטיי- שיער, מבולבלים ומודים בענווה: לאלוקים פתרונות.

לאמיתו של דבר, אי אפשר להבין ולדעת לעומק את נפשה של אישה זו, תמיד ואני מדגישה, תמיד, גם כשתהיו קרובים אליה מאד, יהיה על דלתה שלט סמוי שאומר: אין כניסה.

זה לא אומר שאי אפשר להיות חברים שלה. הפוך. בתור חברה, היא המקסימה עלי אדמות, מלאת אהדה וחמלה אמיתית כלפי נזקקים, ומצוידת באורך רוח והבנה עמוקה את נפשו של האדם.

כי כן, אנחנו לא נוכל לקרוא אותה, אבל היא, קוראת אותנו כמו רנטגן. זה מבאס. אני מודה. ובכל זאת ממליצה לכל אחת לקחת לה ידידה בת המזל הזה. אל תקשיבו לאנשים המזהירים אתכן מנקמנות איומה המיוחסת לבני המזל ומאופי קשה. כי רוב העקרבים ובעיקר העקרביות מצוידים בתמורה לאופיים הקשיח ונוטר הטינה בבסיסו, ביכולת אדירה להתרומם מעל, לדאות כמו נשר ולהתעלות בעבודת מידות אמיתית. פשוט ככה.

היא אפופה בקסם אישי ועיניה העמוקות נפלאות. רבים התמכרו למעמקיהם האפלים. ופה מגיעה אזהרה: קשה מאד להשתחרר מקשר עם עקרב. ביחוד אם הוא לא מעונין בשחרור הזה. או אז. אין סיכוי. אלו ייסורים מענים עד ערפדיים. הם יכחישו זאת בפני הספינקס החתומים שלהם. אבל אל תאמינו להם בעניין הזה.

כאישה, כרעיה, כשכנה, היא תהיה התגשמות החלומות: ביתה מסודר ומתוקתק כולל ארוחות במועדן. הילדים מורעפיי תשומת לב ואהובים עד מאד (היא לא תסבול שינהגו ביד קשה בגוריה!)
בין אם תבחר להיות עקרת בית ובין אם תעבוד מחוצה לו, האנשים שיבואו המחיתה- שכנות, עמיתות לעבודה או סתם מכרות- יאהבו אותה ללא סייג, וחיבתם תגבול בהערצה.

במסתרי לבבה- אותם מסתרים שלעולם לא ייראו על פני השטח – היא קובלת בינה לבין עצמה על כך שאיננה גבר- גברים נהנים גם בימנו משלטון וממעמד. ומעמדות אצלה, גם אם לא תפגין זאת כלפי חוץ. הם משהו מוגדר וברור מאד.

אין טישטוש תחומין בנושא הזה: כל אחד לפי כבודו ומעלתו! כל אחד צריך להכיר את מקומו!
מאידך, היא לעולם לא תתחנף. ותמיד, אבל תמיד, תגיד את האמת, הלעיתים אכזרית. בלא כחל וסרק. התחנפות, התיפיפות, העתקות במבחנים או כל משהו ששקר נודף הימנו, משפילים אותה לדעתה.

יוצא מכך, שאם היא מחמיאה לך, קבלי את המחמאה בביג טיים. אם היא אומרת שאת אופה טוב, לכי והתחרי בתחרויות אפיה.

אם היא אומרת לך שתהיי טובה בניהול משרד- לכי ונהלי משרד. לפעמים יש בה ניצוצות נבואה.
היא משתלמת מאד. החברה הזו. אישית, אני ממליצה. רק היזהרי לא לפגוע ברגשותיה באופן של הכאה אל חומש, מכיוון שהיא תשלים עם צחוקים ורוח ספורט רעננה. אבל לעולם לא תסלח לך אם תפגעי בה באופן מרושע.
עקרב מזל עקרב אחרי סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד