ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

ומי החשודה החדשה? ח"כ מרב מיכאלי מהמחנ"צ

שורה של פעילויות שאינן עולות בקנה אחד עם כללי האתיקה, כך חושף הבוקר הארץ, מופיעות בעברה הקרוב של הח"כית מהמחנה הציוני

מליאת הכנסת, פלאש90
מליאת הכנסת, פלאש90

כן, גם בשמאל הישראלי, יש מי שחשוד בהפרת כללי האתיקה ובהתנהגות לכאורה שאינה הולמת - חברת הכנסת מרב מיכאלי מ'המחנה הציוני' פעלה למנות מקורבת שלה למנכ"לית עמותת שדולת הנשים, ומנגד הציעה לגייס בחו"ל כספים לעמותה, זאת בניגוד לכללי האתיקה של הכנסת, כך דווח הבוקר ב'הארץ'.

על פי הפרסום בהארץ, מיכאלי דאגה לשלב בשדולה את אנשיה ובנוסף היא פקדה אליה עשרות חברים וגייסה בכירים אקדמאיים שיבחרו להנהלה החדשה.

על פי 'הארץ', מיכאלי דאגה גם לעוזרת הפרלמנטרית שלה, מיכל גרא־מרגליות, והפכה עולמות בכדי שימנו אותה למנכלי"ת העמותה, זאת למרות התנגדויות רבות שהיו בתחילה למינוי. מיכאלי אף הבטיחה כי גרא־מרגליות תמונה למנכלי"ת, הרי שהיא תגייס כספים בארה"ב למען העמותה.

גרא־מרגליות מסרה בתגובה ל'הארץ': "הגעתי לשדולת הנשים בעקבות חמותי, שהיתה מנכ"לית השדולה לפני 15 שנה, וצורפתי להנהלה לפני יותר מארבע שנים, חצי שנה לפני שהתחלתי לעבוד עם ח"כ מיכאלי. ח"כ מיכאלי יקרה לי מאוד. אבל גם יהיה לי שיתוף פעולה פורה עם חברות וחברי כנסת נוספים".

ח"כ מרב מיכאלי מסרה בתגובה ל'הארץ': "תפסתם אותי, לאחרונה גיליתי את הארגונים הפמיניסטיים... עניין של רק 25 השנים האחרונות. מעולם לא התניתי עזרה בגיוס כספים; אני בהחלט מופיעה רבות באירועים למען ארגונים, כפי שעושים ח"כים רבים, אמשיך לעשות זאת במסגרת החוק, ואמשיך לעשות זאת גם כשמיכל תסיים את תפקידה בשדולה. מיכל גרא־מרגליות היתה חברת הנהלת השדולה הרבה לפני שהצטרפה לעבודה אתי בכנסת, וזכתה להערכה רבה בכל מקום בו עבדה. למען הסר ספק: תמכתי במיכל, אך לא איימתי או הצבתי תנאים".
מליאת הכנסת מרב מיכאלי אתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד