ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בעקבות השמועות על אביה: קריאה לחרם על מותג איוונקה טראמפ

היא היתה חברתה הטובה של צ'לסי קלינטון ואף תרמה לקמפיין של אמה • לאחר שהמשיכה לתמוך בקמפיין הנוכחי של אביה, דונלד טראמפ, לנשיאות ארצות הברית, מחליטות מיליוני נשים להחרים את מותג האופנה שלה: "נשים נפגעו מהתמיכה של איוונקה באדם שיצאו עליו שמועות כה קשות"

בעקבות השמועות על אביה: קריאה לחרם על מותג איוונקה טראמפ

האם הקמפיין לנשיאות ארצות הברית יגרום נזק למותג האופנה של איוונקה טראמפ? בתו של דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, עלולה לגלות כי למעשיו של אביה המפורסם יש השלכות על חייה האישיים, זאת מאחר והיא תומכת בו בפומבי גם לאחר השמועות שיצאו נגדו על מעשים בלתי הולמים כלפי נשים.

שאנון קולטר, אסטרטגית דיגיטלית מסן פרנסיסקו יצאה בהצהרה ובה היא קוראת להחרים את המותג של איוונקה טראמפ, המוערך בשווי כמאה מיליון דולר ובו ביגוד, אקססוריז ועוד. למעשה, קריאתה של קולטר מאגדת את זעם הנשים שהחליטו להחרים אף את החנויות שמוכרות את המותג שלה.




איוונקה טראמפ. צילום: ויקיפדיה

לפני כשבועיים היא כתבה ברשת החברתית טוויטר: ״לא מספיק לא לקנות מהקולקציה של איוונקה. היא עושה קמפיינים לאביה. עלינו להחרים את החנויות המחזיקות בקולקציה״.
בראיון למגזין קוסמופוליטן אמרה קולטר: ״בהתחלה, כשנשים ראו את איוונקה מצטרפת לקמפיין, הנשים רצו לפרגן לה את זה כי היא בתו, וקשה להיות אובייקטיבית כלפי אבא. אבל הקלטת שלו הביאה אנשים לשיגעון סופי, ואני חושבת שנשים נפגעו באופן מיוחד, כמוני, מכך שאיוונקה ניסתה ליצור לייבל פמיניסטי אבל עומדת לצדו של איש שהוא תוקף סדרתי״.




צילום מסך מהאתר של טראמפ - האם המותג ייפגע?

קריאת החרם קיבלה מעל מיליון שיתופים ברשת החברתית ונשים רבות יצאו בקריאה לבעלי חנויות שישתפו פעולה, ביניהן נשים שמוציאות מאות ואלפי דולרים מדי חודש בחנויות השונות.

כפי שפרסמנו ב'לובי נשי' בחודש מרץ השנה, תחילת הקמפיין לנשיאות ארצות הברית לא היה כה מטורף, ובין משפחת טראמפ וקלינטון שררו יחסי חברות, בעיקר בשל קרבתן של צ'לסי קלינטון ואיוונקה טראמפ. חברותן של הבנות היתה כה קרובה עד כי בשנת 2013 תרמה טראמפ כסף לקמפיין של הילארי קלינטון.

איוונקה יעל טראמפ-קושנר התגיירה לפני שנישאה לבעלה היהודי, והקימה משפחה שומרת מסורת, בברכת אביה, דונלד.

איוונקה טראמפ בחירות דונלד טראמפ חרם ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד