י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכפייה החילונית; רבה של ירושלים חיזק את האחים רזאל

סערת הכפייה החילונית וההקפות השניות: רבה של ירושלים, הרב אריה שטרן, שיגר מכתב לזמרים האחים יונתן ואהרן רזאל, שנאלצו להופיע מול רחבה ריקה בגלל מחיצה בין גברים ונשים, וחיזקם: "באתי לחזק את ידיכם בעמידתכם על העיקרון של משמרת הצניעות"

האחים רזאל
האחים רזאל

סאגת הכפייה החילונית בירושלים: רבה של ירושלים, הגאון הרב אריה שטרן, שיגר היום (רביעי) מכתב לזמרים האחים יונתן ואהרן רזאל, שנאלצו להופיע בהקפות שניות מול רחבה ריקה בגלל מחיצה בין גברים ונשים, וחיזקם.

"הצטערתי לשמוע על עוגמת הנפש שהייתה לכם בעיכוב של ההקפות השניות המאורגנות על ידכם ובאתי בזה לחזק את ידיכם בעמידתכם על העיקרון של משמרת הצניעות", כתב הרב שטרן לאחים רזאל.

"אכן אי אפשר שימנעו קיום של אירוע דתי כמו הקפות בטענה כנגד הפרדה בין גברים לנשים בעוד שזה דבר מקובל בתפילות, ואף ההקפות הנערכות לכבודה של תורה נחשבות לתפילה של שבח ושירה לה' נותן התורה".



כזכור, האחים רזאל נאלצו לפתוח את מעמד ההקפות השניות מול רחבה ריקה, כאשר המשתתפים נותרו בחוץ, זאת לאחר הוראת המשטרה שלא אפשרה לקיים את האירוע. לטענת מפיקי האירוע, סירוב המשטרה לאשר את כניסת המשתתפים נעשה בעקבות המחיצה שהוקמה במקום.

במשטרה טענו מנגד כי המחיצה לא הייתה בטיחותית ורק בשל כך לא התאפשר להכניס את הרוקדים.



יונתן רזאל אהרן רזאל הקפות שניות כפייה חילונית הרב אריה שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד