י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המקובל מב"ב: "תצביעו לגבר - אשה שולטת מביא למיתה ועוני" • צפו

הגאון הצדיק רבי שְׂרָיָה דבליצקי, מקובל ליטאי מגדולי הפוסקים בדורנו שכתב עשרות ספרי הלכה ומוכר מאוד בציבור החרדי, מורה בימים האחרונים לכל שנכנסים למעונו "להצביע עבור הגבר. אם אישה שולטת זה דינים, מיתה ועוני" • וידאו בלעדי

המקובל מב"ב: "תצביעו לגבר - אשה שולטת מביא למיתה ועוני" • צפו
שוקי לרר

הילרי קלינטון או דונלד טראמפ - זו שאלת השאלות, אך בבני ברק יושב לו מקובל ליטאי, מגדולי הפוסקים בדורנו שכתב עשרות ספרי הלכה ומוכר מאוד בציבור החרדי, והמורה בתקופה האחרונה לכל מי שעולה למעונו, כי יש חובה לתמוך במועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ.

מדובר בגאון הצדיק רבי שְׂרָיָה דבליצקי, שמורה בימים האחרונים לכל האמריקנים שעולים למעונו "לתמוך בגבר ולא באשה" בבחירות לארה"ב.

כך גם הבוקר, כשנכנס למעונו אברך חסידי מארה"ב לרגל שמחת החלאק'ה לבנו, אמר לו הרב דבילצקי: "תבחרו בעד האיש ולא בעד האישה. כמו שכתוב בזוהר הקדוש, אם יש אישה שולטת זה דינים מיתה ועוני, כך כתוב בזוהר".

מקורבו של הרב שעמד לידו הסביר לחסיד כי הרב מתכוון לבחירות בארה"ב, והרב עצמו השיב: "הוא הבין, הוא הבין".


צילום: שוקי לרר

הגאון הצדיק רבי שריה דבילצקי מתגורר בדירה צנועה ברחוב ירושלים בבני ברק. הוא חיבר למעלה משישים חיבורי הלכה, קבלה ומנהג, והוא בעל גאונות עצומה בנגלה ובנסתר ובפינות השכוחות של תורת הדקדוק.

הרב זוכה להערכה בלתי שגרתית מצד גדולי הדור בעבר ובהווה והוא נחשב לתלמיד מובהק של ה'חזון איש' זיע"א, וקורא לציבור החרדי להודות על ניצחון ישראל במלחמת ששת הימים. הרב מקפיד לגלח את זקנו.

בחצות הלילה נוהג הרב דבילצקי לערוך תיקון חצות ומתפלל על צער השכינה. את העניין הזה, שנפוץ בדורות הקודמים, הוא עמל להחדיר בתלמידיו ואף חיבר קונטרס שבו בירר את נוסח התיקון כדי להפיצו ברבים.

כאמור, הרב מורה כעת לבאים למעונו כי עליהם להצביע עבור דונלד טראמפ ולא עבור המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון.
הרב שריה דבילצקי הבחירות בארהב לתמוך בגבר מקובל אשה שולטת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד