כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ברוקלין: קרב יריות בלב השכונה החרדית

קרב יריות בין שחורים בלב קראון הייטס שהמתה בחסידי חב"ד • עד ראיה ל'בחדרי': "חשבתי שזו מתקפת טרור"

ברוקלין: קרב יריות בלב השכונה החרדית
לל

המערב הפרוע זה כאן: ישראלים רבים שהגיעו מהארץ לשכונת קראון הייטס שבברוקלין לרגל החגים, והגודשים בימים אלו את רחובות השכונה, לא האמינו למשמע אוזניהם ולמראה עיניהם.

בשעות הערב המוקדמות של שמחת תורה, כשהכל נהרו לבתי הכנסת וללא התרעה מוקדמת, נשמעו יריות בלב השכונה.

יענקי קרנבליט חסיד חב"ד שהגיע מהארץ לקרונהייטס לראש השנה, סיפר ל'בחדרי חרדים': "התאכסנתי במרתף ברחוב פרזידנט -זהו רחוב מרכזי בשכונה, ברחוב הזה מתגוררים הרבה יהודים חשובים, נדמה לי שהאדמו"ר מחב"ד התגורר כאן. אני וחברים יצאנו בסביבות השעה 8 בלילה לרחוב, היינו בדרכנו לבית כנסת. הרחוב היה הומה חרדים שבדיוק יצאו לכיוון בית הכנסת, כשפתאום אני שומע קול של יריה, ואחריה עוד אחת, זה עבר ממש סמוך לאוזן שלי. באינסטינקט של רגע אני וחברי השתטחנו על הכביש, כי חשבנו שזו מתקפת טרור, כי בחגים היתה פה שמירה חזקה מאוד של שוטרים.

"אחרי שהיריות פסקו התרוממנו, הסתכלנו סביבנו ובמרחק קצר מאיפה שעמדנו ראינו אדם שחור שכוב על הריצפה בתוך שלולית דם. מסביבי היו אנשים נשים וילדים חרדיים מפוחדים שלא ידעו לאן לברוח.

"עוד לפני שהספקנו להתקרב כבר הגיעו למקום אמבולנסים של הצלה, ניידות משטרה, ואמבולנסים מקומיים. התברר כי זה היה חיסול חשבונות של צעירים שחורים שנפצע מהיריות. המשטרה תיחקרה אותנו ועדי ראיה נוספים שספרו כי שני צעירים ירו לעברו".
שמחת תורה יריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד