כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

הוציאו את המטריות: היורה מגיע מחר

חורף בריא: מחר יחל לרדת גשם מקומי בדרום ובמזרח והוא יתפשט במהלך שעות הערב למרכז ולצפון הארץ

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90

החורף מגיע: מחר (חמישי) יגיע היורה וגשם ירד ברוב חלקי הארץ. הערב והלילה יהיה מעונן ונוח ובדרום הנגב ובערבה ייתכן גם גשם קל.

מחר, יום חמישי, יחל לרדת גשם מקומי בדרום ובמזרח ויתפשט במהלך שעות הערב למרכז ולצפון הארץ. עוד קודם לכן ישרור מזג אוויר חם מהרגיל.

הטמפרטורות החזויות להלילה ולמחר: קריית שמונה 34-19, קצרין 30-17, צפת 29-16, טבריה 35-19, נצרת 30-18, חיפה 30-19, תל אביב 30-19, ירושלים 29-18, אשקלון 30-20, עין גדי 33-26, באר שבע 30-16, ערד 29-16, מצפה רמון 27-17, ואילת 31-23.

ביום שישי, יהיה מעונן חלקית, תחול ירידה בטמפרטורות והגשם ייפסק עד לשעות הצהריים. עם זאת, עדיין קיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח והדרום. ביום שבת, יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ולא יחול שינוי ניכר בטמפרטורות. ביום ראשון, יהיה מעונן חלקית, תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות ובלילה ייתכן גשם מקומי בצפון.

משטרת ישראל ערוכה למתן שירות וסיוע לציבור משתמשי הדרך, נוכח הצפי לגשם ושטפונות, בדגש על אזור הדרום. המשטרה ממליצה מפאת סכנת החלקה, על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית. יש להימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן שטפונות. יש לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת החלקה, היסחפות וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך והראות. על הנהגים להקפיד על הדלקת אורות, בייחוד כאשר הראות לקויה. אין לבצע עצירות פתע ויש לשמור מרחק מהרכב שמלפנים. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, תוך מתן זכות קדימה.

יש להיות מרוכזים היטב בנהיגה ולהימנע מכל היסח דעת - שימוש בטלפון הנייד או עיסוק עם הילדים מאחור. חל איסור לעצור בשול הדרך אלא רק בתחנות רענון מוסדרות.

במקרה של תקלה ברכב, יש להדליק אורות מהבהבים, ללבוש אפוד זוהר, להציב משולש אזהרה, לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות ולהתקשר למוקד 100. שוטרי התנועה ויחידת פינוי צירים של המשטרה מוכוונים להגיע ולסייע.

מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את הציבור בדבר מצב התנועה וצירים חסומים באמצעות כלי התקשורת. הציבור אף מוזמן לפנות לקבלת מידע, למוקד 110 של משטרת ישראל.
גשם חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}