כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ביוזמת האדמו"ר מויז'ניץ: הח"כים החרדים ייפגשו עם נתניהו

ראשי המפלגות החרדיות צפויים להיפגש עם ראש הממשלה בנושא מצוקת הדיור • לאחר שהאדמו"ר נפגש היום עם ח"כי אגודת ישראל, הוא צפוי מחר להיפגש עם ח"כ משה גפני ובהמשך עם השר אריה דרעי

ראשי המפלגות החרדיות. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ראשי המפלגות החרדיות. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

החרדים מסתערים על מצוקת הדיור: באופן חריג, האדמו"ר מויז'ניץ ביקש היום (רביעי) מיו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסור מחר למעונו ולהיפגש עמו, וזאת כדי לעלות בפניו את מצוקת הדיור במגזר החרדי ואת הצורך לפעול בנושא במושב החורף הקרוב.

הפגישה תתקיים מחר, בבית האדמו"ר בבני ברק. כמו"כ בימים הקרובים צפוי האדמו"ר להיפגש גם עם שר הפנים אריה דרעי.

ל"בחדרי חרדים" נודע, כי מי שעומד מאחורי הפגישה המתוכננת עם גפני, הוא שר הבריאות יעקב ליצמן שנפגש היום עם האדמו"ר בנושא הזה, יחד עם חברי הכנסת הנוספים של 'אגודת ישראל'.

ליצמן אמר לאדמו"ר שבשביל להניע את נושא הדיור מול ראש הממשלה בנימין נתניהו כדאי שהאדמו"ר ייפגש גם עם גפני ודרעי, כדי ששלושתם ייפגשו עם ראש הממשלה עם תוכנית מסודרת. האדמו"ר אימץ את ההמלצה.

אחד מהח"כים שהשתתף היום בפגישה עם האדמו"ר אומר ל"בחדרי חרדים": "תחילה לא ידענו על מה אמורה להתקיים הפגישה עם האדמו"ר, חשבנו שהנושא יהיה פנימי וקשור לאגודת ישראל, אולם בפגישה עצמה כשהאדמו"ר דיבר איתנו על מצוקת הדיור, אמרנו לו שבשביל להצליח חייבים שיתוף פעולה של כולם".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי בעקבות העובדה שהאדמו"ר מויז'ניץ יוצא מחר למספר ימים לעיר צפת, הוא ביקש שגפני יגיע אליו עוד קודם לכן. את דרעי הוא יפגוש או בצפון או לאחר שיחזור לביתו שבבני ברק. מבדיקת "בחדרי חרדים" עולה כי דרעי טרם קיבל פנייה רשמית לבוא ולהיפגש עם האדמו"ר.

ח"כ ישראל אייכלר סיפר ל"בחדרי חרדים" על המפגש היום עם האדמו"ר, "הרבי הביע באוזנינו חברי הכנסת של אגודת ישראל את כאבו העצום של הציבור החרדי בתחום הדיור, הרבי ביקש מאתנו לקראת מושב החורף לשים את נושא הדיור בראש סדר היום.

"אנחנו נתכנס בסיעה ביום שני. עד אז נודיע לראש הממשלה ושר האוצר כי זעקת התינוקות וההורים חסרי קורת גג עולה לשמים. לא נוכל לתמוך בתקציב של מאות מיליארדים לבניית מאה אלף דירות, רק לא לחרדים", אמר אייכלר והוסיף כי "נדרוש לאפשר בניית אלפי דירות ושכונות בעלי צביון דתי וחרדי, כמו בעבר".
אדמור מויזניץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד