י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חלונות קליל – ייעוץ ושירות ששווה כסף רב

בחברת 'קליל חלונות מעוצבים' מציעים לכם לחשוב טוב על מאפייני כל אחד מן החדרים לצורך בחירה מושכלת של החלונות המתאימים ביותר

חלונות קליל – ייעוץ ושירות ששווה כסף רב
כ



המשוררת לאה גולדברג כתבה לפני שנים רבות שיר על שלושת החלונות שבביתה ועל שבכל בוקר היא פותחת את חלונה כדי לראות מה התחדש בגינה הקטנה שלה. אין שום סיבה להיות מופתעים מכך שמכל האלמנטים שיש בביתו של אדם – הפכו החלונות לבעלי משמעות לירית. תרמה לכך העובדה שהחלונות חשובים גם לצורך הארת הבית באור שמש וגם הכרחיים לאוורור הבית ולהתבוננות מן הבית אל הנעשה מחוצה לו.

בדיוק בגלל כל הסיבות הללו – חשוב מאוד לבחור היטב את המקום של החלונות בזמן התכנון האדריכלי של הבית. חשוב גם לבחור באופן מדויק את סוג החלון הספציפי ואת העיצוב המדויק שלו. כל זאת, על מנת שתוכלו לנצל באופן מיטבי את חלל הבית שלכם, במקביל לשמירה על הקו העיצובי שבחרתם מראש.

התאימו את החלונות למאפייני החדרים

בחברת 'קליל חלונות מעוצבים' מציעים לכם לחשוב טוב על מאפייני כל אחד מן החדרים לצורך בחירה מושכלת של החלונות המתאימים ביותר.

• בחדר השינה, שבו חשוב מאוד ניצול מקסימלי של החדר, כדאי מאוד להשתמש בחלונות הזזה. חלונות כאלה מאפשרים לאוורר את החדר במידה הרצויה משום שיש להם אפשרות לפתיחה חלקית. חלונות ההזזה מאפשרים גם להשתמש ביתר קלות בוילונות, משום שבניגוד לחלונות שנפתחים לתוך החדר, הם לא נתקעים בוילונות. כך, אפשר ליצור ביתר קלות ויעילות אווירה רומנטית בחדר השינה.

• גם בחדר הילדים מומלץ להשתמש בחלונות הזזה. לחילופין, ניתן לבחור בחלונות ציר בעלי מנגנון דרייקיפ, מנגנון בטיחות ונעילה, המאפשר פתיחה של החלון כלפי מעלה והשארתו בזוית של 15 מעלות, לאוורור חדר הילדים תוך שמירה נוספת על ביטחון הילדים בחדריהם. זאת, במקביל לאפשרות של פתיחה מלאה של החלון לצורך ניקויו.

• חלונות של החדרים ה'רטובים' – מקלחות ושירותים – צריכים מצד אחד לשמור על הפרטיות של מי שנמצא בתוך החדר ומצד שני לאפשר אוורור מרבי. לכן, כדאי להשתמש בהם בחלונות 'קיפ' בעלי פתיחה עליונה חלקית ובזכוכית חלבית אטומה, שלא ניתן לראות דרכה דבר אך מעבירה את האור.

אל תפספסו את פגישת הייעוץ

אחרי בחירת סוג החלון שבו אתם מעוניינים – מגיע תוך השיקולים העיצוביים. כיום, השמים הם הגבול בכל הנוגע לעיצוב החלונות ולצבעים של המסגרות שלהם ושל התריסים.

חוששים שתהיו מבולבלים מן ההיצע הגדול של המוצרים? לקוחות קליל לא צריכים לעבור את כל תהליך בחירת החלונות לבדם. לשם כך נוסד בקליל 'מסלול שלושת הצעדים', שבמסגרתו מקבלים לקוחות החברה ייעוץ חינם באולם התצוגה של קליל, מקבלים שמות של מתקינים מורשים, ותעודת אחריות על המוצר לאחר בדיקת ההתקנה האימות שתתבצע בביתם. מדובר בהטבה שוות ערך לכסף רב. כך, לא תידרשו להוציא כסף על ייעוץ בשלב התכנון או על תיקונים, אם וככל שיידרשו.

איך זה מתבצע בפועל? ראשית יש להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של חברת קליל, בטלפון 8555* לצורך קביעת פגישה אישית. כאמור, הפגישה נעשית בחינם ללא תשלום וללא כל התחייבות מצידכם לרכישת מוצר. מומלץ מאוד להביא אל הפגישה את התכניות האדריכליות של הבית שאתם בונים, לצורך 'תפירת' פתרון מושלם ומושכל עבורכם. איש המקצוע של חברת קליל ימליץ לכם על סוג החלון שאתם צריכים, ועל סוגי הזכוכיות המתאימים לכל חדר ולצרכים שלכם.

הקפידו לקבל תעודת אחריות מהמתקין

בשלב השני תקבלו את שמותיהם של מתקיני האלומיניום המורשים מטעם קליל, לצורך השוואת מחירים ובדיקת איכות העבודה של המתקינים השונים. מדובר במתקינים שאינם עובדי קליל, אך עוברים הכשרות ופיקוח של החברה לצורך בקרת איכות העבודה. כך, תוכלו לבחור את המתקין הטוב ביותר עבורכם ולדעתכם. בשלב זה גם תתאמו עם המתקין את מועד התקנת החלונות בבית. חשוב מאוד לבדוק שלמתקין שבחרתם יש תעודה בתוקף מטעם חברת קליל.

השלב השלישי הוא שלב בדיקת עבודת האלומיניום וקבלת תעודת אחריות משולבת מטעם חברת קליל. התעודה מעניקה אחריות של החברה על הרכיבים של החלונות ואחריות של המתקין על מרכיבי העבודה האחרים.

ההוכחה למקוריות המוצר – חותמת 'קליל'

מכיוון שחברת קליל ידועה באיכות הגבוהה של המוצרים שלה – של החלונות הייחודיים, מנגנוני התריסים החדשניים ועוד – ישנם בשוק גם חיקויים של מוצריה. הקפידו לוודא בעת חתימת החוזה עם קבלן האלומיניום שהוא מתחייב לספק לכם מוצרים מקוריים של קליל. את המוצרים הללו תוכלו לזהות באמצעות לוגו החברה המוטבע בחותמת על כל אחת מהפרופילים היוצאים מן המפעל. דרשו לראות סימן זיהוי גם לרכיבים נסתרים במנגנונים השונים וכמובן, הקפידו לקבל מן המתקין את תעודת האחריות של מוצרי קליל.

לפרטים נוספים>>
חלונות קליל עיצוב הבית בחירת חלונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד