ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הישג חרדי: 17 מיליון שקל ממשרד החינוך

מלשכת סגן השר הרב פרוש נמסר כי משרד החינוך יעביר 17 מיליון שקל נוספים לתקציב שעות טיפוח למוסדות הפטור והמוכש"ר

פרוש. צילום: פלאש 90
פרוש. צילום: פלאש 90

כחלק מההסכם הקואליציוני בין יהדות התורה לליכוד יעביר משרד החינוך במהלך השבוע הקרוב למוסדות הפטור והמוכש"ר 17 מיליון שקל נוספים לטובת תקציב שעות טיפוח.

מדובר בתקציב שישולם רטרואקטיבית מתחילת 2016 המהווה השלמה לתקציב שעות הטיפוח שהיה אמור להיות גדול יותר, אך בפועל הועמד על ידי משרד האוצר על 83 מיליון שקל.

כזכור, בהסכם הקואליציוני נכתב כי תקציב מוסדות התורה יהיה כפי שהונהג ב-2012. ברם, משרד האוצר העביר למשרד החינוך עבור שעות הטיפוח החשובות שמיועדות לקידום תלמידים סכום נמוך מכפי שהוסכם שעמד על 83 מיליון, וזאת, מאחר ולא חושב הגידול הטבעי המבורך בציבור החרדי, כך שהחסר עמד על 17 מיליון שקל.

לאחר בדיקה דקדקנית בלשכת סגן השר מאיר פרוש הוציא האחרון מספר מכתבים לממונה על התקציבים במשרד האוצר מר אמיר לוי, בהם הוצג החוסר בן 17 מיליון שקלים בתקציב של שעות הטיפוח. למכתב צורף תחשיב מסודר הכולל את מספר התלמידים הלומדים במוסדות המוכש"ר והפטור.

ואכן לאור מכתבו של פרוש לצד פעילות מאומצת של לשכת השר בנט, שר הבריאות ליצמן ויו"ר וועדת הכספים גפני, במהלך הימים האחרונים הועבר הפער התקציבי למשרד החינוך שנערך בימים אלה להעביר את הכסף ב-1 לדצמבר הקרוב למוסדות החינוך.
מאיר פרוש משרד החינוך תקציב מוכשר מוסדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד